recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen Mail igen igen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen Mail igen igen

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 18:41
Hmm. Nej jeg får ingenting. Men hvis i gør må det jo være problemer andre steder, jeg tjekker lige op på det.

BS
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 20:43

Mine mail's var røget i spamfilteret :-(

Takker Lars og Flemming for opklarende svar.

BS
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 20:46
Det er da underligt, at de lige pludseligt røg i spamfilteret.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 20:57
ja egentligt. Måske også derfor jeg tjekkede herinde inden jeg tjekkede spamfilteret. Det er en Gmail konto og jeg syntes egentlig den har været lidt emsig med spamfilteret her på det sidste (med denne omgang) jeg skal nok holde lidt øje med filteret så der ikke går mails tabt.

BS
Til top
Ole Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

recordere.dk teamet

Oprettet: 04-April-2005
Sted: Denmark
Point: 874
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 22:46
tja, enten er det fordi tilpas mange andre brugere har flag'et notifikationer som spam, eller også er recordere.dk blevet misbrugt tilpas meget som "afsender" af rigtig spam - er mit gæt?

Med den mængde mails, som recordere.dk sender ud forstår man jo godt, at gmails robot mistænker spam...
Moderator, recordere.dk
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 22:50

Bruger også gmail, indtil videre er der ikke noget Recorder mail der er kommet i spam, det er godkendt til ikke at være spam.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 22:56
Oprindeligt skrevet af Ole Ole skrev:

Med den mængde mails, som recordere.dk sender ud forstår man jo godt, at gmails robot mistænker spam...

Det er slet ikke utænkeligt, at det kan ske. Og faktisk er det sket før.

Men lige i denne sammenhæng, så tjekkede vi mod dette. Og der var ingen problemer i forhold til spam-databaserne.

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2012 kl. 09:59
Nu er den gal hos mig igen. Jeg modtager ikke mails fra recordere. Og jeg har tjekket min spam bakke.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2012 kl. 12:15
Heller igen mails her
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2012 kl. 12:17
Det var da rart at høre, det ikke kun er mig.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2012 kl. 12:41
nej den er god nok... Ingen mails siden igår. Hvem sender en reminder til lars? Han får nok heller ikke mails fra sitet.

BS
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2012 kl. 12:43
nej den er god nok... Ingen mails siden igår. Hvem sender en reminder til lars? Han får nok heller ikke mails fra sitet.

BS
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu