|
Ingen Mail igen igen |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm. Nej jeg får ingenting. Men hvis i gør må det jo være problemer andre steder, jeg tjekker lige op på det.
BS |
|
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mine mail's var røget i spamfilteret :-( Takker Lars og Flemming for opklarende svar.
BS
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er da underligt, at de lige pludseligt røg i spamfilteret.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Bschmidt
Funktioner
Tak(0)
|
ja egentligt. Måske også derfor jeg tjekkede herinde inden jeg tjekkede spamfilteret. Det er en Gmail konto og jeg syntes egentlig den har været lidt emsig med spamfilteret her på det sidste (med denne omgang) jeg skal nok holde lidt øje med filteret så der ikke går mails tabt.
BS |
|
Ole
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 04-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 874 |
Funktioner
Tak(0)
|
tja, enten er det fordi tilpas mange andre brugere har flag'et notifikationer som spam, eller også er recordere.dk blevet misbrugt tilpas meget som "afsender" af rigtig spam - er mit gæt?
Med den mængde mails, som recordere.dk sender ud forstår man jo godt, at gmails robot mistænker spam... |
|
Moderator, recordere.dk
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bruger også gmail, indtil videre er der ikke noget Recorder mail der er kommet i spam, det er godkendt til ikke at være spam.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er slet ikke utænkeligt, at det kan ske. Og faktisk er det sket før.
Men lige i denne sammenhæng, så tjekkede vi mod dette. Og der var ingen problemer i forhold til spam-databaserne.
/Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er den gal hos mig igen. Jeg modtager ikke mails fra recordere. Og jeg har tjekket min spam bakke.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
Heller igen mails her
|
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Det var da rart at høre, det ikke kun er mig.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Bschmidt
Funktioner
Tak(0)
|
nej den er god nok... Ingen mails siden igår. Hvem sender en reminder til lars? Han får nok heller ikke mails fra sitet.
BS |
|
Bschmidt
Funktioner
Tak(0)
|
nej den er god nok... Ingen mails siden igår. Hvem sender en reminder til lars? Han får nok heller ikke mails fra sitet.
BS |
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |