|
Ingen Mail igen igen |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Alle
Fejlen er rettet. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Åh, det var rart.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og nu får jeg igen ingen mails fra recordere.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
JEG fik sørme een kl. 19:53 med din besked så det kan ikke være helt galt ;-)
BS
|
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Underligt. Jeg har ikke fået siden kl. 16.02. Og der er en del tråde jeg følger med i, som jeg ikke har fået info fra.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Spamfilter?
>>Fik du den fra 20:05 fra denne tråd? BS
|
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er ingen generelle problemer, mails strømmer fint ud af forummet.
/Lars
|
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Underligt. Jeg har også tjekket min spam. Men intet siden 16.02.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kl. 00.34, fik jeg en mail om din post. Så lettere forsinket.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og nu får jeg så ikke mails igen, igen.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Stromgren
Super bruger Oprettet: 25-Januar-2010 Sted: Valby København Status: Offline Point: 275 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg får kun ca hver 3 - 4 gang en mail fra postkasse tråden, umidelbart sr det ud til jeg får hver gang fra andre tråde jeg følger
|
||
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag |
||
Bschmidt
Funktioner
Tak(0)
|
|
virker fint her. Mon ikke du skal have din mail udbyder i ørerne?
BS |
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |