|
Ingen minibillede i epg/guiden |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bombombom ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2013 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Januar-2013 kl. 15:33 |
Har tidligere været inde og slette de ( fra andre tråde ) omtalte kanaler, for at få det lille minibillede frem i epg på mit Samsung
ES8005...
men nu er der pludselig ikke noget billede mere? andre med samme problem? eller nogen der har en løsning ? |
|
![]() |
|
M!NGO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har samme problem, men desværre ingen løsning :-(
|
|
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini - - 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB - |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Kan det være et udbyderproblem.? Jeg har et UE7005, og der er billede ved brug af EPG, bruger You See, har alle kanaler liggende, men har kun Grundpakke samt nogle Extrakanaler. De kanaler jeg har og bruger er blevet omnummereret så de ligger i ønsket rækkefølge. Kan ikke huske om der var Minibillede før omnummerering. Der var det ihverfald ikke på min BD-D8500 før der blev lavet om på rækkefølgen.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
Jeg fik billede på mit ved at slette alle krypterede kanaler som jeg alligevel ikke havde adgang til.
|
|
![]() |
|
M!NGO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
Jeg har yousee som udbyder, prøvede at slette alle analog kanaler, intet billed.
Slettede så alle kodede kanaler, og så kom billedet tilbage. Så nu virker det, takker |
|
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini - - 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB - |
|
![]() |
|
mich61 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 826 |
Mgl. minibillede i EPG programoversigt oppe i venstre hjørne hos samsung TV og HDD optager kunder hos Yousee. TV2 Charlie som rulles ud indtil 8. maj Desuden Ellers har du ikke noget minibillede/lyd, når du tjekker EPG programoversigten Læs artiklen: http://digitalt.tv/forum/kabel-tv/mgl-minibillede-i-epg-programoversigt-oppe-i-venstre-hjoerne-hos-samsung-tv-og-hdd-optager-kunder-hos-yousee/#ixzz3Xrv9ah6E |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er så ikke godt når man har Charlie på sit kort, så er det jo slut med Mini TV. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
mich61 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 826 |
HAS, Hjørring antenneselskab, er her i 2016 er gået fra Stofa til Yousee. Disse kunder skal slette disse kanaler, som ligger over 100: 220 Animal 143 |
|
![]() |
|
lle andre kunder Disse kanaler, som ligger over kanal 100 (ekstra kanaler) C Seri |
|
![]() |
|
Senest 10. marts, når alle har fået kanalændringen, så skulle problemet være løst, idet EPG ikke ligger på en frekvens alene fremover
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |