|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() Sendt: 19-September-2011 kl. 21:48 |
Har lige købt dvbviewer og scannet kanaler... der dukker ingen mpeg4 kanaler frem (DR HD, ramasjang etc.)
Skal der opsættes noget specielt til det ? Jeg bruger en cynergi usb tuner... Hvad skal jeg have af yderligere hardware for at smide et boxer-kort. så jeg også kan se betalingskanalerne
Redigeret af mbm1 - 19-September-2011 kl. 22:31 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
Prøv at lave en scanning med Transedit fra DVBViewers medlemssektion og eksporter herefter den fundne kanalliste over i DVBViewer.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
kan du udbyde lidt? DVBViewers medlemssektion hvad er det ?
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
Det er der hvor du downloader den fulde version af DVBViewer. Du skal logge ind på siden, det må du da også have gjort da du købte DVBViewer: http://www.dvbviewer.com/en/index.php, klik på "members section"
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
![]() |
Nå ok så jeg skal downloade et program som jeg skal scanne nye kanaler med?
det prøver jeg... Men burde dvbviewer ikke finde dem selv?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jo, men Transedit er langt bedre til at finde f.eks. svage kanaler og desuden kan man indstille frekvensinterval ved scanningen så der ikke springes over kanaler. Det har gang på gang vist sig at Transedit har kunnet finde kanaler som andre programmer er sprunget over ved scanningen.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
![]() |
1000 tak så fik jeg alle kanalerne ind...
Nu mangler jeg bare et CI modul til mine betalingskanaler
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg mangler lyden fra mpeg4 kanalerne.. Hvordan skal det sættes op ?
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
![]() |
jeg har lyd i DVBviewer nu, men ikke når jeg benytter recording service og streamer til andre enheder
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |