|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() Sendt: 25-Juni-2006 kl. 22:13 |
Hej
Jeg har altid kun haft de to store danske kanaler at vælge imellem. Nu har jeg fået kabeltv, og jeg har lagt mærke til, at det er de færreste kanaler, der navngiver de optagelser jeg timer på min Sony recorder. Er det almindeligt, at optagelser på TV3/Kanal 5 etc, kun navngives med starttidspunktet, i stedet for titlen på programmet, som DR og TV2 gør det.....i hvert fald hos mig? |
|
Steen
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
![]() |
Du kan finde opsætning her: Mvh JørgenT |
|
![]() |
|
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() |
Mange tak for linket, nu skal jeg bare se om jeg kan finde ud af, hvad det er jeg skal gøre...det må vente til i morgen ;-) |
|
Steen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |