|
Ingen net på iPad? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jgjensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Januar-2015 kl. 10:10 |
Hej
Vores iPad kan ikke komme på nettet- selvom den viser wi-fi. Jeg har prøvet alle fif fra nettet- men jeg kan ikke få det fikset....nogen der kan hjælpe med løsningsforslag? Takker |
|
Samsung PS50Q96HDX/XEE
Barkan M4061 TV-ophæng Philips DVD-R 5570H/58 Samsung HD-boks Freecom 2 TB NAS Buffalo 500 GB NAS Denon AVR 800 amp WD TV Live D-Link DHP-P307AV Homeplug Wii iPhone 4 |
|
![]() |
|
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For ikke at skyde med spredhagl, så må du godt skrive hvad du har prøvet. Der findes ret mange fif på nettet og sikkert en del som jeg kunne foreslå dig endnu en gang
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Har du genstartet den?
|
|
![]() |
|
jgjensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
Har prøvet genstart og fulgt apples fejlfinding webside uden held
|
|
Samsung PS50Q96HDX/XEE
Barkan M4061 TV-ophæng Philips DVD-R 5570H/58 Samsung HD-boks Freecom 2 TB NAS Buffalo 500 GB NAS Denon AVR 800 amp WD TV Live D-Link DHP-P307AV Homeplug Wii iPhone 4 |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Har du prøvet på et andet WIFI?
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5313 |
![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |