|
Ingen Netflix Samsung app? |
Besvar |
Forfatter | |
penoch
Bruger Oprettet: 06-November-2007 Status: Offline Point: 62 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Juni-2014 kl. 19:48 |
Lige købt et Samsung H7005 TV, men Netflix app kan jeg simpelthen ikke finde!?
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal hente det over deres hub. Den er ikke installeret som standard.
|
|
penoch
Funktioner
Tak(0)
|
Men det der er underligt, er at jeg ikke kan finde den i smart hub? Kan finde Viaplay, HBO, SF anytime, YouSee bio m.fl. Bare ikke netflix ?
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvert år når Samsung lancerer nye Smart TV, så mangler der et par apps lige i starten. De skulle komme inden længe.
Smart TV platformene håndteres efter det gamle tankesæt, som siger, at hvert produkt skal certificeres. I stedet skulle man naturligvis betragte det som en "platform". Når en given app er på platformen, så skal alle de produkter der bygger på den, naturligvis have adgang uden tøven. Velkommen til en verden hvor hardwareproducenter prøver at lave software.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
På mit var den instaleret, ligeledes de øvrig nævnte, men Netflix og de andre ligger også i Apps, sammen med en masse andre mere eller mindre brugbare ting. Så gå i Apps og find den der. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
penoch
Funktioner
Tak(0)
|
Det mærkelig er at det er ikke preinstalleret hos mig og i Apps delen kan jeg vælge "Nyheder" "Kategori" samt "Populære" (mener jeg den hed)
I Kategori under Video, findes en del som sagt Viaplay, SF Video, Plex og mange andre, bare ikke Netflix!
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Underligt. Den er så tilsyneladende ikke tilgængelig på den model.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
penoch
Funktioner
Tak(0)
|
Bare mærkeligt, da en anden i dette forum på en H7005 55" model har Netflix som option, men jeg har ikke på 40" model.. Virker noget mystisk!
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv eventuelt at opdatere tv'et. Opdateringsfunktionen direkte i menuen virker sjældent, så du skal en tur ind forbi Samsungs support-side, hente filen og udpakke den på en USB-nøgle, hvorefter du installerer den via USB-porten på tv'et.
|
|
|
|
penoch
Funktioner
Tak(0)
|
Lige snakket med Samsung support. De har hørt det før og det skulle være en bug pt. Hvis man går i App, Kategorier, Video skal man sørger for at den filtere efter A-Å, ellers dukker Netflix ikke op! :)
Jeg er på arbejde pt. men vil forsøge når jeg kommer hjem samt give tilbagemelding.
|
|
Rasmus Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Lad os høre om det funker :)
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |