|
Ingen netværkforbindel efter installation af win7? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-April-2014 kl. 19:58 |
Jeg har lige installeret Windows 7 men den skriver der ingen netværksforbindelse er når jeg går ind i Windows Update og så skriver den en error code.
Hjælp hvordan kommer jeg på nettet? |
|
![]() |
|
Totoronto ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du går ind under Computer>Systemegenskaber>Enhedshåndtering, mangler der så drivere til Ethernet-/Netværkscontroller? I så fald har fabrikanten af din pc sikkert nogle drivere på deres hjemmeside.
|
|
![]() |
|
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
Der står det er Intel(r) Pro/1000 mt Mobile connection under network adapters
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
du har ikke mulighed for at smide et kabel i den bærbare? - det er klart den bedste løsning når man lige har installeret. Så er man sikker på at netværk er tilgængelig (ingen opsætning af trådløs netværk) og eftersom der skal hentes en horde af opdateringer, så er det hurtigst og bedst hvis den får et kabel i røven.
|
|
![]() |
|
Det har jeg men kan stadig ikke komme på nettet
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
og din router er ikke sat op til et eller andet med IP-filtrering eller lignende? (burde være mac-adresse filtrering, men det ville kunne kaste den på nettet med det samme)
Af ren nysgerrighed - hvad er det for en model bærbar? Intel Pro1000 mt lyder som en lenovo/hp/dell business bærbar. Eller også er der installeret den forkerte driver. |
|
![]() |
|
Det er en IBM
|
|
![]() |
|
du bliver nødt til at komme med noget mere info. - IBM har ikke lavet bærbare i små 7 år nu.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |