recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen Once upon a time idag?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen Once upon a time idag?

Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maria Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2013 kl. 16:47
Ja, man kan blive helt forbavset når man finder flere uden FB. Dog tilsyneladende knapt så meget som dem der går i chok over at man ikke har og ikke har den mindste interesse i det ;)

Her: https://www.facebook.com/OUATdk - der står noget med en dato i boksen til højre. Den 3. og ikke den 5. Super serie i øvrigt.

EDIT: Pas på derinde. Der er nogle der har set forud ser det ud til. Så hvis du ikke vil vide for meget... Wink

Redigeret af Maria - 25-Januar-2013 kl. 16:50
Mvh Maria
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2013 kl. 19:31
Kiggede lige på det der Facebook link og så følgende:
"Tak for henvendelsen

Vi har desværre været nød til at tage serien af, da den nuværende konkurrence fra andre kanaler ikke gav luft nok til serien

Vi har stadig rettigheder til serien og vil vise den når vi har mindre konkurrence fra de øvrige kanaler."

Hvilken konkurrence skulle det lige være? Konkurrencen om hvem der kan sende mest bras (læs: reality crap) og oldgamle programmer?

SBS er for øvrigt ikke ene om dette i skrivende stund. Sidste søndag og denne søndag skulle de sidste 3 (tre!) episoder af Last Resort være blevet sendt på TV3. Ikke skyggen af dem nogen steder.

Et andet eksempel er TV2, der siden starten af september 2012 og indtil nu har formået at sende ca. 10 episoder af 2. sæson af Blue Bloods. Den vises typisk, når de lige har lyst, en lørdag omkr. kl. 4. Om natten vel at mærke.

Det er simpelthen fantastisk hvor stor arrogancen og ligegyldigheden med seerne er hos danske TV sendere.

Redigeret af azrael - 26-Januar-2013 kl. 20:15
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2013 kl. 20:01
Tja i forhold til hvad der ellers er at vælge mellem - og det synes jeg ikke er meget, så er det lidt svært at se hvad de konkurrerer imod. Men måske er der høje seer tal på diverse reality programmer, Big Brother, Robinson et eller andet osv. Men når jeg skal se om der er noget på programmet er det film og visse serier jeg kigger efter. Men film - dem der sendes og som kunne være gode har jeg stort set set alle sammen og serier - tja, CSI er jeg holdt med at følge - tror jeg efterhånden køber dem på DVD. Nu hvor jeg ikke har en brugbar optager, holder jeg igen med serier, fordi det kan være svært at følge dem, hvis ikke man kan optage dem og se dem ved lejlighed. Discovery har heller ikke for tiden så meget interessant som jeg har lyst at se.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3848
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2013 kl. 15:54
De starter op igen d. 19/10 på kanal 5
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2013 kl. 07:36
Interessant. Hmmm - er kanal 5 med i grundpakken? Har jo nedgraderet til grundpakken, fordi jeg ikke synes der har været så meget at bruge tv-signalet til.

Thorvald.
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2013 kl. 22:37
Søg og du skal finde...
http://yousee.dk/Tv/TV-Pakker_og_kanaler.aspx
https://stofa.dk/tv/produkter/pakker
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2013 kl. 22:59
Tja - der står Kanal 5 HD (YouSee). Men mon ikke jeg kan se den alligevel, når jeg har kabeltv?? Ja, jeg kunne jo selvfølgelig bare tænde tv'et og kigge efter. Men det kan jo også være at jeg vil være nødt til at lave en ny kanalsøgning, fordi det er lang tid siden jeg har gjort det. Og det har jeg ikke tid til, med mindre jeg skal bruge det. Og jeg ved heller ikke om det er nødvendigt at lave en ny kanal søgning, eller om de kanaler, der kan ses, bare er der.

Thorvald.
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4808
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2013 kl. 07:19
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Rent faktisk starter de allerede 12/10 kl. 18:00 - 2 afsnit (ifølge TimeFor.TV).

Redigeret af HeartWare - 08-Oktober-2013 kl. 07:20
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2013 kl. 07:51
Bemærk også, at den første nye episode af "Once Upon a Time" sæson 2 den 19. oktober efterfølges af den spritnye "Once Upon a Time in Wonderland", der ikke overraskende er baseret omkring "Alice in Wonderland" og ser ganske underholdende ud.

Lidt off-topic, men den 26. oktober starter TV3 en ny serie kaldet "The Blacklist", som jeg ser helt vildt meget frem til. Med James Spader i hovedrollen kan den næsten kun blive fed. Thumbs Up
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3848
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2013 kl. 08:00
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Rent faktisk starter de allerede 12/10 kl. 18:00 - 2 afsnit (ifølge TimeFor.TV).
Havde jeg godt set. De 2 afsnit var de sidste de sendte inden de stoppede.
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2013 kl. 08:41
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Tja - der står Kanal 5 HD (YouSee). Men mon ikke jeg kan se den alligevel, når jeg har kabeltv?? Ja, jeg kunne jo selvfølgelig bare tænde tv'et og kigge efter. Men det kan jo også være at jeg vil være nødt til at lave en ny kanalsøgning, fordi det er lang tid siden jeg har gjort det. Og det har jeg ikke tid til, med mindre jeg skal bruge det. Og jeg ved heller ikke om det er nødvendigt at lave en ny kanal søgning, eller om de kanaler, der kan ses, bare er der.

Gu' har du tid til at foretage en ny kanalsøgning! To, eller tre minutter for at finde menuen, og så sætte igang - Hvis det tager lang tid for TV'et, eller boksen at tygge sig igennem kanalerne under søgningen, så kan du jo bare lave noget andet imens uden at behøve at kigge på det - blot holde øje med det EN GANG IMELLEM. Så nemt er det!.Big smile
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2013 kl. 08:53
Ja, ja - I know. Men jeg har i lang tid ikke rigtigt haft behov for det, for vi ser efterhånden aldrig tv (altså tv fra tv-kanaler). Måske 3/4 år har vi ikke set tv. Men er det nødvendigt i det hele taget (altså at lave ny kanalsøgning?)

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu