recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen Once upon a time idag?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen Once upon a time idag?

Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2013 kl. 09:02
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Ja, ja - I know. Men jeg har i lang tid ikke rigtigt haft behov for det, for vi ser efterhånden aldrig tv (altså tv fra tv-kanaler). Måske 3/4 år har vi ikke set tv. Men er det nødvendigt i det hele taget (altså at lave ny kanalsøgning?)

Prøv at gå kanallisten på TV eller boks igennem - hvis den ikke er der, må du i gang... Kan ikke lige huske, hvor mange år, Kanal5 har været i Grundpakken.

Redigeret af turbo2 - 08-Oktober-2013 kl. 09:10
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2013 kl. 09:29
Er kanalen på listen, på boks eller TV, men der ikke er signal, så kan det være fordi den er flyttet til en anden plads, dog stadig i Grundpakken, du ved jo sikkert, at YouSee en gang om året flytter rundt på deres kanaler. Så skal du også foretage en ny kanalsøgning.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Point: 7912
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 09:31
Ok - nu er der opgraderet til fuldpakken igen (bl.a. Discovery er kun i fuldpakken). De fleste kanaler var der hvor jeg tidligere havde placeret dem, mens måske nogle af de kanaler der lå længere nede på min liste, var flyttet lidt rundt. Kanal 5 fandt jeg på "sidste pladsen" og fik den flyttet ned, hvor den hører hjemme mellem kanal 4 og kanal 6 i min liste. Der er sikkert mere jeg kan rokere på, nye kanaler og så'n, men det er ikke så interessant.

Når jeg kigger i tv-guiden, for på lørdag, så står der at afsnittet på lørdag er nr. 3 ud af 12 i sæson 2. Er det fordi de kalder de to sidste i sæson 1 for de 2 første i sæson 2?? (Lidt forvirrende).
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 09:42
Prøv at kik på din første post her i tråden. Du sagde selv at de havde afbrudt sæson 2. Det gjorde de efter at have vist de første 2 afsnit. Disse 2 første afsnit har de så genudsendt og sender så fortsætter så med afsnit 3 på lørdag
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 09:47
Nå - er det, det som er forklaringen. Ja det er der jo ingen der har sagt direkte. Jeg regnede jo med at når det var så lang tid siden, ville de starte forfra med sæson 2 - d. 19-10.

Thorvald.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 13:55
Det gjorde de også ...i lørdags, med genudsendelse i søndags.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 14:00
Nå ok - det var bare fordi at den som startede tråden op igen, sagde at de starter op igen d. 19-10 og det lød som om at de to afsnit (der så blev sendt i lørdags) var de to sidste afsnit af sæson 1, for at genopfriske historien lidt. Men ok, så er det afklaret.

Thorvald.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 20:41
Lidt ærgerligt, at du missede genudsendelsen af de to første episoder af 2. sæson. Men hvis Kanal 5 ikke lige pludselig havde haft trang til at sløjfe OUaT til fordel for en masse ligegyldig reality tv, så var problemet ikke opstået, og vi kunne måske nu have glædet os til starten på sæson 3 i stedet for.

Husk for øvrigt at blive hængede på Kanal 5 for lige efter den første nye episode kl. 19 starter de med at vise "Once Upon a Time in Wonderland" kl. 20. Og sør'me om ikke TV3 samme aften lægger ud med de første to episoder af "Da Vinci's Demons". Bliver en spændende lørdag aften. Thumbs Up

(Og vi må heller ikke glemme mandag aften, når TV3 viser første episode af "The Blacklist". Ihhh, altså. LOL)
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2014 kl. 09:23
FYI: Once upon a Time starter i dag allerede kl. 13:15! Genudsendelse i morgen kl. 13:25.

Modsat den korte beskrivelse, der står på tekst-tv på i EPG, ser det ud til at være en ny episode. Beskrivelsen antyder ellers noget andet...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2014 kl. 09:28
Ja - jeg så det i går og kodede på dagens og genudsendelsen om i optageren. Jeg gad nok vide hvor mange af optagelserne, der er komplette på grund af flyttede tidspunkter. Men jeg har forsøgt at huske at kontrollere tidspunkterne hver uge.

Thorvald.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2014 kl. 09:49
Er den færdig for denne gang???? Ser den ikke i tv-guiden i morgen eller på søndag.

Thorvald.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2014 kl. 11:13
Sæsonafslutning for sæson 2 var sidste uge. Og det er den faktiske sæsonafslutning.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu