recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen Once upon a time idag?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen Once upon a time idag?

Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7912
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2014 kl. 11:52
Ok super. Jeg har i et stykke tid ikke haft tid til at se dem, så jeg er stadig tilbage i starten af januar.....  Wink Men så kan jeg jo godt slette den fra timer optagelsen.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7912
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2014 kl. 00:20
Hej.
I aften har jeg siddet og set alle de optagelser jeg endnu ikke havde haft lejlighed til at se, fra i starten af januar og fremefter. De sidste optagelser jeg har, er fra hhv. lørdag d. 1. marts og søndag d. 2. marts. Er det afsnit som er sæson afslutningen?? Er der da flere sæsoner? Det må der næsten være, den kan jo ikke slutte sådan....
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-November-2006
Point: 766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2014 kl. 07:55
http://www.tv.com/shows/once-upon-a-time-2011/episodes/

Så må du lige se hvad der passer på beskrivelsen, så du kan se hvor du er henne.

Men der er 3 sæsoner lige pt og serien er ikke cancelled.
Til top
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Oktober-2003
Point: 620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maria Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2014 kl. 08:55
Ifølge Kanal 5 (facebook) var det sidste afsnit af sæson 2. De ved ikke hvornår de starter op på S3. Tag evt. et kig på deres FB side. Indlæg den 21. Marts.
Mvh Maria
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2015 kl. 10:40
FYI, sæson 3 starter søndag den 15. marts kl. 9:55 på Kanal 5. I al fald iflg. OnTV/TimeFor.TV.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2015 kl. 11:47
kl 9.55 !!!! suk
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2119
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2015 kl. 11:58
Fejl

Redigeret af Steen6400 - 08-Marts-2015 kl. 12:00
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2016 kl. 17:14
Så er Kanal 5 åbenbart klar til at starte med sæson 4 af Once upon a Time.

Episode 1 i sæson 4 vises søndag, den 28. februar kl. 10:50. Allerede i morgen kl. 10:35 vises en sammenfatning af hvad der er sket hidtil (Once upon a Time: Wicked is Coming).
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24788
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2016 kl. 17:18
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Episode 1 i sæson 4 vises søndag, den 28. februar kl. 10:50. Allerede i morgen kl. 10:35 vises en sammenfatning af hvad der er sket hidtil (Once upon a Time: Wicked is Coming).
Er de virkelig ikke nået længere i tv?Confused Sæson 4 har jeg da haft længe.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2016 kl. 20:09
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Nej, de har jo en masse reality tv og lignende crap at vise. Så lige, at de har rykket The Flash og Arrow fra kl. 21 og 22 til kl. 23 og midnat, respektive. Blot for at kunne vise genudsendelser(!) af noget crap fra i torsdags.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2016 kl. 20:31

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Nej, de har jo en masse reality tv og lignende crap at vise. Så lige, at de har rykket The Flash og Arrow fra kl. 21 og 22 til kl. 23 og midnat, respektive. Blot for at kunne vise genudsendelser(!) af noget crap fra i torsdags.
Ja, genudsendelser og reality, det er lige dem. 

Det er ellers en god sæson, af denne serie.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2016 kl. 14:04

Og så har de skiftet tid igen. Nu er de tilbage fra kl. 21. Stop dog snart med at skifte.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  <1 2345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu