|
Ingen Once upon a time idag? |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | ||||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Med "Keyword Recording" er jeg heldigvis ligeglad ![]() Redigeret af HeartWare - 29-Februar-2016 kl. 14:24 |
||||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|||
Hvilke maskiner har det? Jeg har så bare set denne over min Yousee app. Så det går nok. Men er noget Lo.. hvis man optager et par uger.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
|||
Åbenbart kun i går. Næste søndag står den åbenbart på kl. 23 og midnat igen. |
||||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|||
Latterligt.
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
|||
Ja, de kan bare det der. Ligesom i morgen, hvor de lægger ud med endnu en genudsendelse af CSI kl. 20 før de så starter med et dobbeltafsnit af den nye serie Quantico kl. 21. Hvorfor ikke omvendt? Har vi ikke set genudsendelser nok af CSI? Har de ikke ligefrem lavet en kanal, hvor de viser masser af CSI genudsendelser (Investigation Discovery)? |
||||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||||
![]() |
||||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
|||
Så vidt jeg husker, er der censur-regler på tv sendt før kl. 21 pga. at de sender fra UK.
Derfor kan afsnittet af CSI risikere at være censureret, og Kanal 5 har altid sendt nye afsnit af serier fra kl. 21 - ucensureret. |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |