|
Ingen surround lyd fra denon receiver. |
Besvar | Side <12345> |
Forfatter | |||
smolinsk
Bruger Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tænkte lidt det samme omkring min ps5 men alt er som det skal og kan ikke gøre så meget den vej igennem. Der er ikke sådan en volume instilling på selve ps5eren. Men den har også virket som den skulle med knald på lyden for bare et par dage siden. Og har intet rørt ved efter. Må tjekke den radio der. Hvilken leding skal der bruges ved du det? Bare et jack? Jeg har sat source code til +2db. Skal den have mere?
Redigeret af smolinsk - 20-Januar-2021 kl. 17:22 |
|||
smolinsk
Funktioner
Tak(0)
|
||
Redigeret af smolinsk - 20-Januar-2021 kl. 17:21 |
|||
smolinsk
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er min eneste mulighed ikke at få en gut ud som kan tjekke mit setup og teste? Aner bare ikke hvor men støver sådan en op. Har desværre heller ikke en anden forstærker jeg lige kan teste med. Havde været noget nemmere. Så lidt en dum situation og kan heller ikke bruge hifi klubben til noget hvor jeg har købt den da de har lukket generalt. Ellers ville de gerne hjælpe. Sgu irriterende
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu skriver du i et forum, hvor der er flere erfarne folk, der måske kan hjælpe dig. Men skal du have hjælp, må du fortælle hvor du bor. Du har stadig heller ikke fortalt, hvilke højttalere du har og om du har haft dem taget fra og monteret igen. Klaus
|
|||
smolinsk
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men var ikke klar over man kunne bruge forummet til at få folk ud. Ville selvfølgelig være super lækkert. Vanløse. København. her 😊 Har skrevet tidligere i tråden omring det var nogle gerwin højtalere jeg havde 😊 Og jo har taget alt af og på flere gange inklusiv højtalere. Men stadigvæk på bag bund her.
Redigeret af smolinsk - 20-Januar-2021 kl. 18:39 |
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4664 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
De gange jeg har haft problemer med reciever og det hænder, har jeg foretaget en factory reset. Gør som beskrevet i mit tidligere indlæg, så virker den som ny igen.
|
|||
smolinsk
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har jeg gjort flere gange både manuelt og inde fra menu men stadigvæk samme flade lyd desværre. Jeg går ud fra en reset fra menu er det samme som når man gør det fra fronten med at holde nogle knapper bede til display blinker. Er det ikke korrekt?
Redigeret af smolinsk - 20-Januar-2021 kl. 19:07 |
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4664 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej, en rigtig factory reset foretages direkte på knapperrne på recieveren.
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Store højttalere, eller små med sub? Et billede siger oftest meget om højttalerne, jeg kender ikke Gerwin som mærke. Havde du boet i omegnen af mig, var du velkommen til at putte forstærkeren i en pose og stille den i mit brændeskur. Så kunne jeg teste den for dig med en alternativ kilde og andre højttalere. Men Vanløse er noget lagt væk, til du lige kommer forbi mig her ovre i det mørke Midtjylland. Måske en anden recordere.dk bruger, der bor lidt tættere på vil tilbyde samme “service”? Klaus
|
|||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
På en Denon hedder det valg “ Restorer”, og den skal være i ON, og indstillingen virker kun i PCM audio og dermed i Multi In. Som ordet Restorer antyder, vil indstillingen “gendanne” komprimeret lyd til før komprimeringen. Alt dette står beskrevet i manualen. Du kan også sikre dig, at der ikke er sat “Limit” på volume, den funktion skal sættes i Off. I On kan der dæmpes helt op til -20 dB, der kan vælges tre indstillinger til maks. volume output, men “Off” er dog default. Så hvis du har lavet et factory reset, burde “Limit” være i Off.
Redigeret af JeTex - 20-Januar-2021 kl. 20:42 |
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
smolinsk
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men det er også sådan en reset på knapperne på på fronten af recieveren jeg har prøvet og det eneste den gør er bare som en normal reset inde fra menuen. Fik den også fra hifi klubben altså hvordan jeg skulle gøre men den resettetede bare på normal vis. Jeg trykkede Tuner ch+ samtidig med tune+ og så power knappen på fronten og så blinkede displayet og jeg tændte så igen. Er det den du mener? Det gav nemlig kun en reset. Tjekker lige din post igen med din metode.
|
|||
smolinsk
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Besvar | Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |