|
Ingen surround lyd fra denon receiver. |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | ||
smolinsk
Bruger Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
[/QUOTE] Store højttalere, eller små med sub? Et billede siger oftest meget om højttalerne, jeg kender ikke Gerwin som mærke. Havde du boet i omegnen af mig, var du velkommen til at putte forstærkeren i en pose og stille den i mit brændeskur. Så kunne jeg teste den for dig med en alternativ kilde og andre højttalere. Men Vanløse er noget lagt væk, til du lige kommer forbi mig her ovre i det mørke Midtjylland. Måske en anden recordere.dk bruger, der bor lidt tættere på vil tilbyde samme “service”? Det er nok sådan en mellem størrelse ved ikke lige hvad sub er. Som sagt ret grøn på lyd området. Det var sgu ellers sødt af dig virkelig også en klemme her. Kan jo være det er et eller andet tåbelige logisk jeg har overset. Men sgu svært at vide når jeg ikke helt ved hvor jeg skal starte. Havde den i det mindste været helt død havde det været nemmere at gå til. . Klaus [/QUOTE]Det er nok sådan en mellem størrelse ved ikke lige hvad sub er. Som sagt ret grøn på lyd området. Det var sgu ellers sødt af dig virkelig også en klemme her. Kan jo være det er et eller andet tåbelige logisk jeg har overset. Men sgu svært at vide når jeg ikke helt ved hvor jeg skal starte. Havde den i det mindste været helt død havde det været nemmere at gå til. Redigeret af smolinsk - 21-Januar-2021 kl. 00:40 |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dine højttalere har sikkert et skilt, hvor der står fabrikant og typenummer.
Læs det og skriv her, hvad der står - alle højttalere. Klaus
|
||
smolinsk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var også den her jeg fik fra hifi klubben. Den gav samme resultat som fra menuen. Altså en reset til fabriks ny. Men hjælper desværre heller ikke. Oplever ihvert fald ikke forskel på den factory reset og den fra menu.
Redigeret af smolinsk - 21-Januar-2021 kl. 00:48 |
||
smolinsk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan simpelthen ikke få lov til indsætte et Billed. Men på alle 5 højtalere står der Cerwin-Vega og CVHD-63. Compatible with receivers rated 8 orms or less. Power handlings watts. Redigeret af smolinsk - 21-Januar-2021 kl. 02:58 |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sådan et sæt her?
Spiller subwooferen (den store bashøjttaler)? Tænder den (hvad farve er lysdioden)? Klaus
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4664 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok det har jeg også lige læst mig til. På min Marantz, som jo på mange måder er søstermodel til Denon, har jeg været nødt til at lave en “hard reset”, som går dybere ind og nulstiller. Det var efter mislykket download af FW via trådløs forbindelse til nettet, hvor recieveren efterfølgende ikke kunne gå på nettet. Hififreaks gav mig anvisningen på hard reset: Sluk på standby - movie og music holdes nede og trykkes på standby ind til display lyser op, og movie og musik slippes herefter. Nu er alt slettet!
|
||
u2pia
Super bruger Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kunne det tænkes, at det er sub'en den er gal med ?
Hvad sker der, hvis fronthøjtalerne sættes direkte til receiveren ? |
||
smolinsk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det er ihvert fald de højtalere har en anden subwoofer dog. Den lyser som den skal men tror den er røget og har nok ikke virket nogle år. Har dog aldrig rigtig lagt mærke til det da jeg ikke ser film eller høre musik på systemet.
|
||
smolinsk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror helt sikkert sub er røget men som sagt har den nok været det i en del år. Det var kun da jeg brugte systemet til film og musik også at det reelt havde betydning. Nu det kun til spil og YouTube lyd jeg bruger det til. Men front højtaler sidder allerede i reciever, kan den sidde andre steder?
Redigeret af smolinsk - 21-Januar-2021 kl. 13:13 |
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du ingen (fungerende) sub har, skal du sikre dig at den ikke er slået til i forstærkerens opsætning.
Klaus
|
||
smolinsk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har også slukket og taget den fra
|
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
har du sat subwoofer til off i forstærkerens opsætning?
Klaus
|
||
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |