|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
edtwodth ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
![]() Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 18:17 |
Hej
For en uge side investerede jeg i en HP Pavillion a6532.sc med følgende specifikationer: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c0149400 1&lc=en&dlc=da&cc=dk&lang=da&product=376 2890 Jeg vil bruge den som mediacenter til min fladskærm, og den er købt fordi den bl.a. har hdmi udgang, så jeg kan tilkoble den min surround receiver (Sony str-da5300es) med hdmi. Jeg får fint billede igennem og en smule lyd, dvs. stereo ikke surround. Men mit problem er at når jeg går ind i lyd indstillinger på computeren kan jeg kun vælge stereo, ikke surround.... Jeg har søgt og søgt efter en løsning og kan ikke finde en og HP support er ikke videre behjælpelige... Nogen der har en ide til hvad jeg skal gøre? Koblingen foregår sådan her: pc -> receiver -> fladskærm Alt sammen via HDMI Jeg er ved at blive godt frustreret ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
edtwodth ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
![]() |
Tjaa sådan kan det gå
![]() 5 sek. efter jeg skrev dette indlæg faldt jeg selv over en driver, som jeg ikke tidligere havde fundet, der fik hul igennem. Yes!!!!!!!!!!!!1 |
|
![]() |
|
Maves ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2004 Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Måske du kunne hjælpe med denne driver? :-)
|
|
![]() |
|
![]() |
Self :-)
Gå ind her: http://152.104.125.41/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1& amp;PNid=14&PFid=24&Level=4&Conn=3&DownTypeI D=3&GetDown=false og vælg så den fil der hedder: ATI HDMI Audio Device |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |