recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen Telmore musik på Sonos
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen Telmore musik på Sonos

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HansValentin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 30-Oktober-2018
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HansValentin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen Telmore musik på Sonos
    Sendt: 30-Oktober-2018 kl. 06:02
Hej.

Er vågnet op til en kedelig opdagelse af at Sonos ikke længere understøtter Telmore Musik. Den fremgår ikke længere under Mine Tjenester, og når jeg prøver at søge på den under Tilføj Tjeneste, kommer der ikke noget frem.
Har nogen af jer oplevet noget lignende, eller ved hvornårTelmore Musik ikke længere er understøttet?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2018 kl. 06:29
Har du flyttet land på Sonos ?
Til top
HansValentin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 30-Oktober-2018
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HansValentin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2018 kl. 06:38
Nrj har ikke flyttet land, men har fundet ud af at det var Sonos der havde et problem med at forbinde til Telmore play. Skulle en del forsøg til, men nu virker det igen 👍
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1665
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2018 kl. 19:43
Jeg har også oplevet udfald med telmore music på sonos på det seneste.
Tjenesten forsvinder helt, og pludselig er den der igen. Meget irriterende. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu