|
Ingen The Last of Us til controller-analfabeter |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Juli-2013 kl. 17:55 |
Det havde jeg ikke troet om onde Sony
Jeg vil så gerne spille det, men jeg kan bare ikke bruge en controller (og ja, har forsøgt flere gange med diverse tilbehør) ![]() The Last of Us til PC... nu!!! |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
rasmusvn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det sker aldrig.
Luk tråd :) |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
Så er der en grund til at lære at bruge controlleren, når du så gerne vil spille det.
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Har du ingen barndom med konsol-gaming i fritteren? - er man fra de gode SNES-dage er konsol bare mere rigtig.
Glem alt om the last of us til PC.
|
|
![]() |
|
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Spillet er MEGA fedt! Bare kom i gang med at lære PS3 controlleren :)
|
|
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Havde du virkelig troet den ville komme på PC? Alle andre Sonys egenproducerede spil findes jo heller ikke på PC. I hvert fald ikke nogen jeg kan huske.
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
What... Det er alligevel den underligste tråd i 100 år. Spillet kommer aldrig til PC. De eneste spil der kommer til PC fra Sony er dem fra SOE.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Jeg forbeholder mig retten til at være underlig, herunder, men ikke begrænset til, den manglende evne til at betjene en controller
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
.
Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 11:49 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Du er da i din fulde ret til at være skuffet, Jake. Men havde du seriøst forventet at se det på PC? Statistikken for Sony spil på PC taler vist for sig selv.
Men jeg så da også gerne Uncharted serien på PC når vi er igang. Men det kommer sgu ikke til at ske. Sony sælger jo ikke ligefrem flere PS'er ved at sælge deres spil på PC. Situationen er lidt en anden for Microsoft. De tjener stadig en del på at køre på både Xbox og PC. Det er jo også dem der laver styresystemer på PC'en. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |