recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen The Last of Us til controller-analfabeter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen The Last of Us til controller-analfabeter

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6250
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen The Last of Us til controller-analfabeter
    Sendt: 03-Juli-2013 kl. 17:55
Det havde jeg ikke troet om onde Sony   
Jeg vil så gerne spille det, men jeg kan bare ikke bruge en controller (og ja, har forsøgt flere gange med diverse tilbehør)
The Last of Us til PC... nu!!!
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
rasmusvn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Oktober-2008
Sted: Odense N
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmusvn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 18:28
Det sker aldrig.

Luk tråd :)
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 19:19
Så er der en grund til at lære at bruge controlleren, når du så gerne vil spille det.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 19:23
Har du ingen barndom med konsol-gaming i fritteren? - er man fra de gode SNES-dage er konsol bare mere rigtig. 

Glem alt om the last of us til PC.
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 19:25
Spillet er MEGA fedt! Bare kom i gang med at lære PS3 controlleren :)
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 19:38
Havde du virkelig troet den ville komme på PC? Alle andre Sonys egenproducerede spil findes jo heller ikke på PC. I hvert fald ikke nogen jeg kan huske.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 21:46
What... Det er alligevel den underligste tråd i 100 år. Spillet kommer aldrig til PC. De eneste spil der kommer til PC fra Sony er dem fra SOE.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6250
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2013 kl. 08:06
Jeg forbeholder mig retten til at være underlig, herunder, men ikke begrænset til, den manglende evne til at betjene en controller
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2013 kl. 08:13
.

Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 11:49
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2013 kl. 20:41
Du er da i din fulde ret til at være skuffet, Jake. Men havde du seriøst forventet at se det på PC? Statistikken for Sony spil på PC taler vist for sig selv.
Men jeg så da også gerne Uncharted serien på PC når vi er igang. Men det kommer sgu ikke til at ske. Sony sælger jo ikke ligefrem flere PS'er ved at sælge deres spil på PC. Situationen er lidt en anden for Microsoft. De tjener stadig en del på at køre på både Xbox og PC. Det er jo også dem der laver styresystemer på PC'en.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu