|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
popsi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2005 Status: Offline Point: 144 |
![]() Sendt: 11-December-2005 kl. 15:30 |
Skal love for man har noget at se til når man har media center PC.... Sidste nye problem; En frisk install af WinXP m/ MCE. Henter KUN Framework 1.1, så jeg kan få lov at installere MCE rollup2 pakken og dansk sprogpakke. Når det så er gjort, sætter jeg windows op sådan som jeg vil have det og derefter laver jeg et image af hele svineriet. Så først derefter går jeg Win-update og henter 33 kritiske opdateringer. Genstarter og så virker det trådløse net ikke mere. -og fanme om jeg kan få det til at virke... Nogle der har samme problem? Hvilken update skal fjernes for at få det til at virke igen? Takker på forhånd |
|
![]() |
|
Illuminator ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Har du husket at slå Firewallen fra?
|
|
![]() |
|
![]() |
Skal jeg det da`? Har altid kørt med FW uden problemer..... |
|
![]() |
|
D. Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2004 Sted: 2750 Ballerup Status: Offline Point: 175 |
![]() |
prøv at fjerne Q815485 hvis den er installeret. http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;8214 86 Dennis |
|
![]() |
|
![]() |
Det var den desværre ikke.... æv også |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |