|
Ingen undertekster på DR HD med Waoo på Samsung sm |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
kris
Guld medlem Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-April-2014 kl. 11:44 |
Har for nylig skiftet fra Yousee til Waoo. Jeg har et Samsung smart tv 8005. Efter skiftet til Waoo er underteksterne DR's HD-kanaler forsvundet.
Jeg har fundet denne tråd, hvor en anden beskriver præcis det samme problem: http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=27379 Nogen med et bud på en løsning? (Nogen der ved, hvor man finder opdateringer til tv'et på nettet?) /kris
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
cnn3
Guld medlem Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er ikke noget der hedder DR HD
|
|
mvh Christian
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er undertekster stillet til ON på TVet.? Hvis der er behov for FW opdatering, udover hvad TVet kan finde, så er de som altid at finde på producentens hjemmeside. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
DR's HD kanaler står der nu også, og det har de da.
|
|
kris
Guld medlem Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har fundet Samsungs firmware-side, men tv'er er opdateret, så... Min oplevelse er 100% den samme som den anden tråd ovenfor. Irriterende - forstår ikke hvorfor skift fra Yousee til Waoo fjerner undertekster på DR's HD-kanaler... og kun dem.
/kris
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
rasmuzzen
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej måske ikke, men DR3 er en HD kanal ejet af DR, så DR HD kanaler er vel ikke forkert.
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har også waoo men ingen problemer, har det stående med undertekster til i menu og foretrukket.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
kris
Guld medlem Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min indstilling opfører sig desværre som i flatpanels-beskrivelsen. Irriterende. Waoo skyder på Samsung og omvendt. Suk.
/kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det jo heller ikke nemt med hvem der har skylden når det ikke er gældende for alle.
Har et UE46ES8005 i soveværelset uden problemer. Og et UE55ES8005 i stuen som ikke lider af problemet. Har Waoo igennem Verdo I Randers. Jer der har problemet har måske samme udbyder? |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
Funktioner
Tak(0)
|
På Yousee er undertekster hardmatted = en del af billedet, og vil derfor altid være der (kan ikke fjernes). Hvordan modtager du Waoo? Så vidt jeg har forstået det kan det nogle steder være fra en Waoo modtagerboks der via antennekabel sender DVB-C signal til TV, og andre steder med HDMI -> TV fra Waoo boks? Hvis det er med HDMI skal modtager boks lægge undertekst oveni billedsignal (som med Yousee) Nu skriver du det kun er DR's HD kanaler der mangler undertekster. Vil det sige at DR2 og DR K er i orden? Mvh. JørgenT
|
|
kris
Guld medlem Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nulstilling af tv (fabriksindstillinger) og ny kanalsøgning og opsætning gjorde tricket.
Pyha. /kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
Goldleader
Ny bruger Oprettet: 05-September-2015 Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har samme problem efter at have skiftet udbyder fra yousee til fiber fra waoo/aura.
Jeg har også samme model samsung tv. Hvordan nulstillede du tv´et? Har ledt menuerne igennem uden held..
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |