|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||||||||||||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
||||||||||||
Jeg ville vælge en med en core 2 duo cpu, da den sagtens kan skrue ned for hastigheden og slukke for den ene kerne. samt bruger den så vidt jeg ved mindre strøm end celeron proccesoren. og da det er et ASUS produkt, tiltrækker den også mere. med hensyn til zepto har du konfigureret systemet med moms. og evt. ekstra stort batteri.? plus OS. Jeg kan kun få den til at være under 4 k. hvis den skal være med celeron cpu, 1 gb ram og windows xp home. |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
||||||||||||
Hold da op - hun siger da ihhhhhhh til en eee |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Baune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
||||||||||||
Inkl. moms 3857,50 |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Baune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
||||||||||||
Jow da og så et forstørrelsesglas hæ hæ ![]() |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Har bevist fravalgt Acer, da support ikke er nævneværdig god (har selv Acer stationær og forsøgt at få kompetente svar flere gangen uden held). Endvidere hørte jeg tilfældigvis en kunde brokke sig i en butik netop vedr. nævnte maskine (Acer Aspire bærbar). Hun havde haft problem med hængslerne, hvilket sælgeren understøttede, og fortalte at de havde haft op til flere henvendelser. Meeen dermed ikke sagt at Acer ikke leverer value for pengene, for det synes jeg bestemt de gør. |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
||||||||||||
Hvad med IBM ? Er der nogen der kender sådan en fætter ? IBM 3000 N200 Webcam Fingerprint reader http://www.gratisupload.dk/show.php?fileId=7073
|
|||||||||||||
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Hej Per
Kender ikke IBM men det er jo Lenovo i dag, og den er der jo flere der har givet god kritik hér tidligere i tråden, så mon ikke det er et ganske fornuftigt produkt. Jeg har valgt Zepto fordi den kan sammensættes specifikt til behov, og tungtvejende er muligheden for netop Windows XP og ikke som alle hyldevarer, der i dag kommer med Vista. Intet ondt om Vista, for jeg kender det ikke! Men den gamle skal sikkert have lidt hotline hen af vejen, og vi kører XP her i husstanden, så det gør det lidt nemmere. Kvalitetindtrykket (set ud fra de taknemlige billeder ![]() Jeg har bestilt omtalte Zepto Znote 3215W med følgende konfiguration:
Har helt bevidst fravalgt Wlan da vi skal have etableret noget mobilt bredbånd ala 3. Prisen havnede på ca. 4500,- inkl fragt PS tror nok du skal vælge en model med 2 GB ram når vi nu taler Vista Redigeret af Baune - 05-Januar-2008 kl. 13:38 |
|||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |