|
Input til ny mobil |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Flmr77 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Endte med at løbe med en Motorola Moto G 2 gen 4G , som jeg fandt til en ok pris.
Dog blev jeg lidt ærgerlig i går, da man kunne købe en brugt OPO+ 64gb til samme pris stort set. Er godt tilfreds med den, og kan kun anbefale den til prisen, hvis man er interesseret i at købe nyt. Mange tak for input i tråden Mvh Flmr |
|
![]() |
|
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
Pænt tillykke med den. Motorola er jo et godt og stabilt mærke, som ikke bare sætter ud. Har selv lige købt en RAZR XT-910, som dog er fra 2011. Men er glad for den i det daglige.
![]() |
|
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
Ja det er der forskel på. Jeg har en iphone og bruger en Nokia Lumia på arbejde og kan konstatere at selvom der nok er eks. en dr radio app til Nokia Lumia så har den meget mindre funktionalitet end den har til ios, eller det havde den ihvertfald lige før jul. En Nokia lumia er ikke svær at sætte op men hvis du nu starter for første gang en Iphone og en Nokia Lumia og så sammenligner opsætningen skærm for skærm så finder jeg Ios smartere. Anyways jeg er også lun på den Moto som trådstarter købte som næste telefon fordi jeg efterhånden synes at en ny iphone er så monsterdyr så man sammenligner med hvad man kan få af Android for 2000...
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Du skrev jo os max 5" i dit første indlæg, en OPO er en ret stor tlf, som ikke passer ind i en forlomme skal jeg hilse og sige :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |