recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Inspiration: Skal holde et plasma oprejst
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketInspiration: Skal holde et plasma oprejst

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tortex Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 144
Direkte link til dette indlæg Emne: Inspiration: Skal holde et plasma oprejst
    Sendt: 02-Marts-2007 kl. 21:30

Jeg er på nippet til at købe et 37" TV - en af mine venner mener det er ALT for småt og har foreslået at jeg lige låner hans gamle 42" plasma og stiller op et par dage.

Det er et Panasonic TH42PW4. Han har ingen bordstand og jeg gider ikke bolte det fast til væggen (har heller ingen beslag) - ejheller bruge en formue på en bordstand (som sikkert alligevel ikke kan opdrives længere).

Nogle ideer til hvordan jeg kan få det til at stå - så der ikke er risiko for det klapper ned over mine børn?

Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2007 kl. 21:38
Din stue skal være pæn lille for at en 42" bliver for stor. Prøv evt. at 'tegn' skærmen på din væg med malertape, så har du en ide om hvor stort det er.
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
Tortex Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Oktober-2004
Point: 144
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2007 kl. 22:24

Ungerne plejer at sidde ret tæt - men ellers er der fra 2 m og op til 4 m.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu