|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|||
Nej men man kan sætte to og hvis nok tre samme, og så må der da værre plads nok ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|||
Desværre kan man ikke sætte dem helt tæt samme, da man ikke kan åben lågen, og derved bliver der en del spild plads ![]() |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
Så må du da bare ha' et par stykker |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Nemlig ![]() Ved så bare ikke om ikke både flemming larsen og Kampus skal havde nogle stykke, med den stor BD samling de snart er oppe på ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af Startrek - 28-Juli-2009 kl. 00:41 |
||||
![]() |
||||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
|||
Hov, det gjorder jeg jo også :-) Det beklager jeg. Men ja, de er som sagt købt i Ikea, og koster en små 500 kr. stykket. Det jo ikke engang galt. Det uden lampe forresten. Meget praktiske og ser godt ud på væggen. Vi mangler at købe to til. |
||||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||||
![]() |
||||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
|||
Det helt rigtigt. De tager en del plads, som ikke bliver brugt til noget. Dog syntes jeg det ser ret godt ud, så det kan vi sagtens leve med. Som nævnt før, så skal vi ud og købe til til allerede. Der går meget plads til spille - men det et valg man må tage ![]() |
||||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
Hvad! de 37 film jeg har kan jeg sagtens holde styr på |
||||
![]() |
||||
detoch ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 331 |
![]() |
|||
Dem har jeg også derhjemme... 3 stk.. til film, 2 til cd'er og 1 til rødvin/hvidvins glas, samt tilbehør... Jeg bruger bare disse covers, så kan der være rigtig mange film i skabene.. |
||||
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |