|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
PeterDK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juni-2008 Status: Offline Point: 58 |
![]() Sendt: 14-Februar-2009 kl. 15:08 |
|
Nogen der kan fortælle mig hvordan man får en infrarød modtager til at virke med et Vista medie center og Microsofts mediacenter remote. Modtageren fremgår fint af enhedshåndteringen, men den skal vel sættes op/parres med remoten på en eller anden måde? /Peter |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Hvad er det for en modtager?
|
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
PeterDK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juni-2008 Status: Offline Point: 58 |
![]() |
|
Det er sådan en fætter her http://www.aocusa.com/pview.php?g=Input%20Devices&c=Infr a-red&sc=Infra-Red&model=OM-UDA101 |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Det er en IRDA.....Ikke en IR. Du kan ikke bruge IRDA sammen med alm infrarøde fjernbetjeninger... |
||
Mit Setup
||
![]() |
||
![]() |
|
P.. /Peter |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tjae...Du kan jo købe en alm MCE transciever....Vær dog opmærksom på at den gode gamle og billige model er udgået så den er ikke ligetil at finde... Men en søgning på google på "phillips mce Remote" skulle give dig et par hints....
Vendur.no har den gamle til ok pris....Og det er en fin shop...Har handlet med dem flere gange.. Eller du kan være avanceret og købe denne (Som dog kræver lidt arbejde og girder) Redigeret af Patriarken - 14-Februar-2009 kl. 17:53 |
||
Mit Setup
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |