recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Installation af Twonky på Synology DS207+
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketInstallation af Twonky på Synology DS207+

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Status: Offline
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2009 kl. 19:42
Hej Samir,

Jeg er ikke skarp på PS3 og Xbox. Hvis de er UPnP-kompatible, vil Twonky kunne streame film til dem.
Det kan du vel allerede gøre, eller hvad?

Jeg vil faktisk kun kunne anbefale Twonky til musik, for det er det eneste, jeg bruger den til.
Til musik er den lynhurtig og meget lidt CPU- og RAM-krævende. Den kan endda køre på en NSLU2.
Det bliver spændende at se, om 5.0 bliver lavet i NAS-versioner, og hvad den i givet fald tilbyder

Venligst
Søren
Til top
samir Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2009 kl. 22:30
Hej Søren,

tak for et fyldigt svar :) takker. jeg har ikke en PS3 eller xbox endnu. er stadig i overvejelserne i hvad jeg skal vælge.

Til musik har jeg logitech slimedevices. det fungerer fint. men lader til at jeg slet ikke skal bekymre mig om twonky da både NAS og spillekonsollerne er Upnp.

samir
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu