|
Installation af yousee bredbånd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ebber ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2012 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Januar-2012 kl. 10:48 |
Inden jeg bestiller yousee bredbånd, har jeg et par spørgsmål til installationen. 1. Min installation i væggen har udgange til tv og radio, men ikke data til routeren. Er det fint nok at bruge den adapter som yousee sender, eller er der nogen fordel ved at skifte hele installationen, til en med data stik indbygget? 2. Netgear routeren skal forbindes med coax kabel som jeg så skal købe (skal bruge 3-4 meter). Jeg har ikke erfaring med coax, kan nogen guide mig til det rette coax kabel, f.eks. hos AV Connection? 3. Mit nuværende TDC setup ser sådan ud, hvor ---- er kabel og - - - er trådløst: Modem---Airport Extreme router---ReadyNAS - - - PC Med yousee bliver det: Netgear modem/router - - - Airport Extreme access point---ReadyNAS - - - PC NASen vil fortsat være trådløs, men nu gennem access point og ikke direkte på routeren. Vil det påvirke ydelsen? I forvejen er det noget sløvt at tilgå den. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vægudtager er et "monopolstik" det må man ret bestet ikke pille ved, "Rygsækken"som der så skal bruges er der ikke problemer med.
Jeg ved ikke om der hos dig er mulighed for gør det selv installation, ellers kommer der en teknikker med modemmet, og du får ved bestilling tilsendt noget kabel som du så trækker fra vægdåse til det sted hvor modemmet skal stå.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |