recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Installation og opsætning af Win XP MCE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketInstallation og opsætning af Win XP MCE

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Status: Offline
Point: 1528
Direkte link til dette indlæg Emne: Installation og opsætning af Win XP MCE
    Sendt: 22-Januar-2007 kl. 21:58

Hej

Jeg skal i den nærmeste fremtid installere Win XP MCE 2005 på min HTPC og ville lige spørger jer om jeg skal forberede mig på noget?

Derudover kunne jeg godt tænke mig at vide om MCE 2005 har alt nødvendigt software til at vise TV, afspille video filer og DVD'er, eller er det nødvendigt at installere andet software ud over drivers?

Her tænker jeg på om det kan blive nødvendigt at installere f.eks et TV-tuner program eller medie afspilningsprogram.

Takker!

Hessi.

Redigeret af Hessi - 22-Januar-2007 kl. 23:05
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Status: Offline
Point: 1042
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2007 kl. 23:57

Du vil nok finde hjælp i søgefunktionen her på recordere, da der er megen god information at hente for den som søger. 

Det vil være alt for omfattende at gennemgå alle de ting, som du skal tage højde for, tweake og manipulere med for at få en tilfredsstillende mediecenter opevelse.

Når det er sagt, så er MCE 2005 nok det mediecenter, det har den laveste indlæringskurve, men er også meget begrænset på andre områder.

Men køber/skaffer du en DVD decoder (Nvidia, PowerDVD el.l.) og installerer den inden du kører MCE første gang, så er du godt kørende.

Med venlig hilsen

Henrik Badsted

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu