|
Installere iOS 7 på en frisk? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-September-2013 kl. 00:01 |
Nu hvor iOS 7 kommer her den 18. så kunne jeg godt tænke mig at starte min 5'er på en frisk og give den til brormand.
Men hvordan gøres det bedst? Er det bare at vælge "Slet alt indhold og indstillinger" via telefonen selv, køre opstartsguiden igennem og så gå ind og softwareopdatere? Så må den vel være helt som ny med iOS 7? Eller kan man gøre det på andre måder? Telefonen er jo ikke født med iOS 7, så den skal vel lige started op med den nuværende version? Redigeret af ladiesman217 - 16-September-2013 kl. 00:31 |
|
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er korrekt. Hvis du har planer om at få en ny iPhone til dig selv, så ville jeg nok vælge at tage backup, før du nulstiller den.
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jep ok. Tak for det.
Jeg har kørt en backup af telefonen, så hvis/når jeg får en anden, så smider jeg bare den igennem iTunes ![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |