recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Installere ML fra Mavericks?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Installere ML fra Mavericks?

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 11:37
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Lige noget jeg kom til at tænke på:

Kan man formatere en harddisk for mange gange? For jeg har lige haft min formateret en to-tre gange, før at det endelig lykkedes mig at installere korrekt. Det sker der måske ikke noget ved? Jeg tænker på hastigheden osv.  

Det skal du ikke bekymre dig om, der ikke mere slid end når du skriver og læser til disken. fik du din med SSD?
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 16:49
Okay, jeg troede måske man sled mere på den nål i disken ved at formatere end normalt, men okay, så stopper jeg med at bekymre mig om det.

Det er desværre kun en 1TB 5.400 rpm der er i og ikke en SSD. Chefen mente det var nok, så jeg måtte nøjes :)

Men hvad tænker du på?
          
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 22:46
Noget jeg ikke lige forstår er, at efter jeg har hentet de der programmer under "Køb" inde i App Store (Numbers, Keynote, Pages, iMovie og iPhoto) burde ikonerne så ikke komme frem nede på min Dock automatisk? Jeg kan kun se dem inde Launchpad? 

Redigeret af ladiesman217 - 30-December-2013 kl. 22:51
          
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 22:50
ikke nødvendigvis, men når programmet eråbent højreklikker du på ikonet og vælger behold i dock. så er den potte ude..
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 22:51
Jaaaaamen så nemt, det lille trick havde jeg lige svedt ud. Tak for det claus_jac, og godt nytår Party
          
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2008
Point: 713
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 23:06
Har du givet penge for iMovie og iPhoto ? For det skal jeg nemlig. Med en iMac late 2012
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 23:12
Oprindeligt skrevet af SilverLine SilverLine skrev:

Har du givet penge for iMovie og iPhoto ? For det skal jeg nemlig. Med en iMac late 2012

Stil sprog til engelsk og land til USA og genstart, så er de gratis.
Så går du tilbage til dansk :-)
Venlig hilsen
KB
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2008
Point: 713
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 23:22
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Har lige prøvet. Det virker ikke :-( begge de to programmer koster 99kr stykket, selvom de står under gratis på app store

Redigeret af SilverLine - 30-December-2013 kl. 23:27
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2013 kl. 00:03
Nej jeg har ikke givet penge for dem. Jeg kunne bare hente dem inde under "Køb" i App Store. Jeg ved egentlig ikke hvorfor de lå derinde under, for jeg har aldrig købt dem. Jeg startede bare denne iMac late 2013, installerede så Mavericks, og så lå de under "Køb" og kunne downloades gratis. Underligt
          
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2013 kl. 00:16

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Har lige prøvet. Det virker ikke :-( begge de to programmer koster 99kr stykket, selvom de står under gratis på app store

Mystisk. Det virkede hos mig. Også med Numbers, Pages og Keynote.

Venlig hilsen
KB
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2013 kl. 00:41
Brixen, lige lidt off topic, men kan du ikke prøve at poste et billede af din Dock? Er lidt nysgerrig i at se hvordan I andres Docks ser ud. Proppet eller næsten ingen ikoner
          
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2013 kl. 00:55
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Brixen, lige lidt off topic, men kan du ikke prøve at poste et billede af din Dock? Er lidt nysgerrig i at se hvordan I andres Docks ser ud. Proppet eller næsten ingen ikoner

Ok, men det bliver i morgen.

Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu