|
Installere ML fra Mavericks? |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, jeg ved godt jeg ikke kender alle de tastaturgenveje og det beklager jeg meget, ved godt det er lidt dårligt, men tak for tippet. CMD+Space er jo mega lækkert ![]() Nu siger du så man kan bruge Spotlight som lommeregner, ved at skrive = og så sit regnestykke, det kan jeg også men den åbner resultatet i Google, er det sådan det fungerer? Super
![]() |
|
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
undskyld - ingen = - bare skriv lige ud af landevejen. og ingen return tryk!
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Ah, det er sgu smart. Tak for det!
|
|
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Det er rent faktisk en umanerlig smart ting :)
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
En genvej jeg også benytter er Cmd + Alt + Ctrl + eject den lukker din maskine ned.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |