|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
misterburns ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2005 Status: Offline Point: 79 |
![]() Sendt: 21-December-2008 kl. 11:33 |
Hvordan installerer jeg plugins (fx DanskRadio) til Squeezecenter, som er installeret på min Synology 508?
Redigeret af misterburns - 21-December-2008 kl. 11:34 |
|
![]() |
|
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
mvh PSSO
|
|
![]() |
|
misterburns ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2005 Status: Offline Point: 79 |
![]() |
Tak for svar. Linket løser desværre ikke problemet, når Squeezecenter kører på en Synology NAS, idet man ikke har adgang til mappen, hvor Squeezecenter er placeret på NAS'en. Er der nogen der ved hvordan man installerer plugins på Squeezecenter på en Synologys NAS? Redigeret af misterburns - 21-December-2008 kl. 14:09 |
|
![]() |
|
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Fra SqueezeCenter version 7.3 er DanskRadio plugin faktisk ikke nødvendig.
I version 7.3 kan plugins (der har support for 7.3) installeres fra Settings -> Advanced -> Extension Downloader |
|
mvh PSSO
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej PSSO Tak for svar. Problemet er så at Synologys Squeezecenter download er version 7.2. Spørgsmålet er så, om jeg kan opgradere fra 7.2 til 7.3 på min Synology NAS? |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Har du heller ikke adgang til mappen via File Manager (Synology's web-baserede file-manager!)? |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Tipsen Jeg har ikke tænkt på om det kunne være en mulighed. Jeg undersøger det lige og vender tilbage....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |