|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Micky_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() Sendt: 02-Februar-2009 kl. 17:07 |
Jeg fik lige lyst til og prøve min Vista Home med mediacenter.
Også vil jeg gerne have TV-Pack 2008 på også. MEN Hvordan? Har lavet en ren installation af vista. Har ikke opdateret noget efter installeation. Så hentede jeg Mediacenter Tv-Pack 2008 x86. Men når jeg prøver og installere den, kommer den bare og siger at " Opdateringen er ikke relevant for dit system " ![]() ![]() Hvordan skal man installere den? |
|
/Micky_dk
|
|
![]() |
|
Micky_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() |
Den Tv-Pack 2008 jeg har hedder MediaCenterTVPack2008-KB953272.msu
|
|
/Micky_dk
|
|
![]() |
|
ShadowDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 200 |
![]() |
Mit bedste råd vil være at hente fra en andet sted. Den jeg har virkede fint. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har lige hentet en fra Microsoft " MCETVPack-Windows6.0-KB957209-v3-x86 " på 2.10MB
Er det bare den man installere? Eller har du evt et link til den du har hentet? |
|
/Micky_dk
|
|
![]() |
|
Vanda ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-April-2006 Status: Offline Point: 60 |
![]() |
Hej Prøv at læse og følge denne: http://digiex.net/guides-tutorials/699-windows-media-center- tv-pack-2008-download-installation-guide.html Det virkede for mig. Redigeret af Vanda - 02-Februar-2009 kl. 18:41 |
|
![]() |
|
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
Micky - Den du har hentet er en update til tv-pack. Selve tv-pack kan du ikke finde hos microsoft da den kun er udgivet til pruducenter af mediacenter computere.
selve tv pack må du en tur på google for at finde |
|
![]() |
|
![]() |
Ok brugerkontrol er slået fra.
Hvad hedder jeres Tv-Pack 2008 fil? Skal jeg bare installere den her " MediaCenterTVPack2008-KB953272.msu " ca 45MB Eller den her " MCETVPack-Windows6.0-KB957209-v3-x86 " på 2.10MB |
|
/Micky_dk
|
|
![]() |
|
![]() |
BeLLe - Der var du lige lidt hyrtige end mig
![]() Ok Så den " MCETVPack-Windows6.0-KB957209-v3-x86 " på 2.10MB skal jeg ikke bruge. Er det rigtig? Fandt en anden Tv-Pack 2008 Windows_Media_Center_Build_Package_20080410-2200__x86_.msu Hvad hedder jeres Tv-Pack 2008 fil? |
|
/Micky_dk
|
|
![]() |
|
henrik.aalborg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Så vidt jeg husker, så kræver TVpack 2008 at Service Pack 1 er installeret, men jeg kan huske fejl...
|
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg prøvet og installere " MediaCenterTVPack2008-KB953272.msu " efter jeg slog brugerkontrol fra, og genstartede.
Men den kommer stadig og siger at " Opdateringen er ikke relevant for dit system " PIS der er lige kommet gæster. Så jeg kan først komme til og lege med det igen senere i aften. Men hvis i vil være venlig i mellem tiden, og fortælle hvad jeres Tv-Pack fil hedder. Så jeg kan se om jeg skal hente en anden. Og hvis i ellers har nogle ideer til installationen , så bare kom med dem her. Så kigger jeg på det senere. Redigeret af Micky_dk - 02-Februar-2009 kl. 19:37 |
|
/Micky_dk
|
|
![]() |
|
![]() |
Ingen der har lyst til og fortælle hvad deres Tv-Pack fil hedder?
Eller hjælpe mig med et link til den rigtige Tv-pack fil? Ligemeget hvad jeg prøver, så kommer stadig og siger at " Opdateringen er ikke relevant for dit system " Please |
|
/Micky_dk
|
|
![]() |
|
Vanda ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-April-2006 Status: Offline Point: 60 |
![]() |
Kan se at linket ikke virker nu, men på den side der kommer frem skal du gå op i fanebladet Guides- det er den fra den 24/11-2008 og den hedder |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |