|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Micky_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() |
Tak
Nu virker det fint ![]() |
|
/Micky_dk
|
|
![]() |
|
shaman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: København Status: Offline Point: 319 |
![]() |
Stor tak, Vanda! Jeg fulgte guiden du refererede til (direkte link: http://digiex.net/guides-tutorials/699-windows-media-center- tv-pack-2008-download-installation-guide.html ), selvom man frarådes at installere på andet end en Vista SP1 clean install (hvilket min ikke er) og nu virker EPG, undertektster og tekst-TV endelig, øjensynligt helt uden problemer - skønt! Den eneste afvigelse fra instrukserne i guiden var at jeg ikke kunne installere KB950754 - sikkert fordi min HW ikke understøttes - men øjensynligt uden at det havde indflydelse på resultatet. |
|
/Søren
Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 | |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |