recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Installering af PSP Custom Firmware
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketInstallering af PSP Custom Firmware

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4808
Direkte link til dette indlæg Emne: Installering af PSP Custom Firmware
    Sendt: 24-Juni-2009 kl. 19:20
Jeg har en PSP Slim. Jeg har et Service Mode batteri.

Jeg mangler instruktion i, hvordan man installerer Custom Firmware. Jeg har kigget rundt på nettet, men det meste af det er tutorials til enkelte bidder - der er åbenbart flere skridt i det.

Jeg har downloadet PSP Grader 8 og Official PSP Firmware 5.00, og kan lave en Pandora Stick, men det ser ikke ud til, at det er nok. Der skal så efterfølgende installeres M33:

USING YOUR MMS
Your MMS contains the universal unbricker by Dark Alex. In general, start by putting the MMS into the psp if it is not already there. Holding the pandora trigger (Default is the L Trigger) insert your pandora battery. Let go of the trigger when the software loads on the screen. Secure your battery and install M33 Custom Firmware. For more information refer to the documentation for Despertar del Cementerio.

Hvad er "MMS"? Hvor hentes M33 Custom Firmware? Hvordan installeres den?

Er der nogen, der har en step-by-step guide med links til ALLE relevante programmer og med ALLE steps involveret til at installere CFW på min PSP Slim?
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2009 kl. 08:55

Jeg fandt på et tidspunkt en guide via google. Jeg har den vistnok liggende derhjemme som link. Hvis jeg når det i aften, så tjekker jeg lige. Umiddelbart lød det for omstændigt til mig, så jeg droppede i første omgang ideen. Og for tiden er min PSP helt død, så jeg kom ikke rigtig videre i det.

Til top
Per Korshøj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 603
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2009 kl. 09:14

MMS = Magic memory stick

CFW se her:

http://pspslimhacks.com/custom-firmware-500-m33-6-released/

se eventuelt her

http://www.psp-forum.com/psp-homebrew/13272-guide-intro-pand ora-custom-firmware-homebrew-software-psp.html

Kører selv med 2 pspér med cfw, og det duer

Redigeret af Per Korshøj - 25-Juni-2009 kl. 09:20
Per Korshøj

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2009 kl. 10:21

Ahh, det er Per´s 2. link som jeg også havde derhjemme..

Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4808
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2009 kl. 13:12
Det er nu lykkes mig at installere M33 (det viste sig, at begge dele ligger på den stick man laver med PSP Grader 8, og at man blot skal installere OFW (Official Firm Ware) 5.00 og så CFW (Custom Firm Ware) 5.00 derefter).

Så nu kører jeg gamle ZX Spectrum spil på min PSP via Fuse PSP.

Atic Atac... Sabre Wulf... Knight Lore... Alien 8... JetPac... Manic Miner... JetSet Willy... Det er vildt!

Redigeret af HeartWare - 25-Juni-2009 kl. 13:16
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
jcoop Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-April-2007
Sted: Denmark
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2009 kl. 17:23

Ja det er fedt med gamle konsolspil på Pspen, desvære virker din Psp bare ikke sammen med en Ps3, hvis du har sådan en.

Hver gang der bliver lavet en ny costum firmware så det virker igen, går der ca. 2 dage så sender Sony en +0.01 opdatering ud, og så virker partnerskabet ikke igen

Jeg har selv tænkt på at købe en ny Psp, bare for at kunne bruge PSstore og partnerskab med min Ps3 igen. Kan godt blive lidt trær af Sony

[URL=http://eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk/] [IMG]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk.png] [/URL]
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu