|
Instant hotspot fra iPhone til iPad? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6366 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-December-2016 kl. 16:44 |
Jeg søger praktiske erfaringer Er det besværligt, eller kører det bare? Der er penge at spare ved at købe en model uden 4G... men er det ikke frustrerende at skulle oprette forbindelse mellem enhederne hver gang? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er ikke tilhænger af mobilen som hotspot. De gange jeg har brugt det, er månedskvoten brugt meget hurtigere, end jeg gør ved normalt surf på Tlf. Det føles som at det "koster" GB at dele via iPhonen.
Så hellere dobbelt-sim abonnement.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5359 |
Hvorimod tlf. tager det som "mobil" og kun henter det nødvendige data. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19768 |
Det kører bare, både konen og knægten bruger det. Jeg har dog 4G i min og vil ikke bytte..... Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Du skal kun taste koden ind een gang. Så rimelig nemt at få op at køre. Bruger det sjældent, da tlf sagtens kan anvendes til surf på nettet. |
|
![]() |
|
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
Har brugt det et par gange på camping, og jo det virker da, og det er nemt at sætte op.
Vær opmærksom på at det æder batteriet på "router mobilen" i løbet af ingen tid. Så husk oplader eller powerbank :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |