|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() Sendt: 05-September-2007 kl. 22:55 |
Hej Så blev det købt... et 46M86BD... men jeg skal lige have noget hjælp til at kablibrere det og indstille korrekt. Nogen der lige kan pointere hvad jeg skal starte med at gøre så kan jeg finde ud af resten hen af vejen. Takker |
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() |
Ingen der kan hjælpe mig?
![]() |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Jamen Hessi - vi kan da prøve. Ja - dvs. jeg kan ikke, men måske kan du finde nogle nyttige oplysninger lige her: |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvis der er nogen der bor i nærheden af Viby J, Århus er de mere end velkomne til at kigge forbi og hjælpe mig med at kalibrere det og instille det. Jeg er nemlig ret noob til det selv. |
|
![]() |
|
prodic ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() |
Mon ikke du kan finde lidt inspiration hos hdtvtest.co.uk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |