recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Int. forstærkere på tilbud. Hvor?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Int. forstærkere på tilbud. Hvor?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 481
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2013 kl. 21:34
Elgiganten har vitterligt en række slagtilbud både i avisen og på internet, blandt andet ExtraExtra og weekendtilbud. Men det virker også til at de med vilje skruer førprisen MEGET højt op. Dvs den pris de angiver, hvis man køber mere end 1 produkt. Den er meget kunstig og stemmer ikke overens med nogen som helst andre priser på samme produkt. Det er tydeligt det gælder hvis ikke alle så næsten alle deres internet-tilbud de kører slagtilbud på.

Hos andre forhandlere er det konsekvent at de sætter noget på "tilbud" der reelt set bare er en sæsonkorrigering for varen. Sådan er der så meget i tilbudsjunglen, og man må bare begynde at kigge på hifipriser, pricerunner og feks ideal.de for at sammenligne priser, eller spørge i fora for ikke at blive snydt.
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2013 kl. 08:52
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Du tager det for bogstaveligt. Det han mener er jo bare at man lægger en merpris på eks. 500 kroner på for så at kunne lave et "godt" tilbud, hvor man sparer de 500 kroner. 

Peace 

Det var jeg klar over, derfor div. smileys
Til top
nhj4 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 160
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nhj4 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2013 kl. 11:49
Oprindeligt skrevet af isaac isaac skrev:

Jeg står og skal købe en stereo-forstærker. Som udgangspunkt leder jeg efter én der er på tilbud. Det gælder al hifi, tilbud eller prisnedsættelse er hvad jeg går efter. Elgiganten har ofte nogle ret stærke tilbud på den slags, men andre steder plejer at sætte dem ned fordi de enten er ved at udgå eller er gamle modeller der alligevel skal sættes ned. Så nedsættelsen er ikke et tilbud som sådan.

Hvor kan jeg i KBH finde den slags gode tilbud ligesom i Elgig? Jeg kigger på feks Hifiklubben, Topsoundhifi, Kt-Radio, Bilka osv, men det virker til at kun Elgig er så store at de har massive slagtillbud på hifi og computervarer. Tager jeg helt fejl?

der er da også Den Blå Avis, der kan man da være heldig

der er også Gul og Gratis
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)

Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu