|
Integra DTR-80.3 kaput... hvad nu? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
15 år er selvfølgelig gammelt, men det er vel begrænset hvor meget der kan gå galt med en ren effekt?
Jeg hælder nok mest til at købe nyt, men derfor skal alternativerne da alligevel overvejes. Hvad skal jeg have af kabler til at forbinde de to? |
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
En forstærker bliver slidt som alt andet.
Især sådan noget som elektrolytter tørrer ud.. Du skal bruge ganske almindelige RCA / Phono kabler mellem receiver og Effektforstærker. |
|
![]() |
|
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
Alright - har heller ikke den store lyst til at købe brugt, når jeg netop skal skifte pga en defekt receiver.
Det ender nok med en omgang Marantz... havde tidl. en sr7005 (som du, Strecker, vist købte), og den var jeg egentlig rigtig glad for. |
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Der er ingen problem i at købe den Marantz! Den er fra den tid, hvor Marantz lavede virkelige kvalitetsprodukter (kvalitetskomponenter). Så der er let til 10 år mere i den effekt!
M.v.h. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Nu når Henrik giver 10 års garanti, så ville jeg hoppe på den.
Husk at få det på skrift..! |
|
![]() |
|
He he - ja, det er da værd at overveje 🤓 Nu har jeg indtil videre bestilt sr7010, så der kan komme lidt liv i biffen ogen. Effekten kommer til at vente til Integraen er repareret og solgt. |
|
|
|
![]() |
|
Fornuftig valg, og tillykke med den nye maskine..!
Vend lige tilbage når du har fået sat den op, og fået dannet dig et indtryk.. |
|
![]() |
|
Tak tak - skal nok lige vende tilbage, når den er landet.
|
|
|
|
![]() |
|
Så er den landet og der er lyd igennem... den er bare hurtigt sat op, men er allerede ganske godt tilfreds - specielt set i lyset af, at Marantzen koster under halvdelen af Integra'en 👍
Næste step bliver yderligere effekt og lofthøjttalere 🤓 |
|
|
|
![]() |
|
Kingofdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2014 Status: Offline Point: 89 |
hej
hvordan gik det med din integra?. jeg har nemlig også sendt min til rep. hvor langtid gik det og fik de lavet den?
|
|
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
Jeg kan ikke svare på, hvor længe det tog, men lavet blev den, og den lever i bedste velgående hjemme i mit hi-fi skab nu. ![]() Den fik en lidt hårdhændet behandling til rep, som ødelagde en af fødderne, men ikke mere end at den kunne limes til en brugbar fod igen (jeg havde en Onkyo i forvejen, så jeg skiftede fødderne ud, så Integra’en har intakte fødder). Mvh Michael |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
Dejligt at høre, at den lever i bedste velgående, maggerholm👍
Jeg kan ikke huske præcist, hvor lang tid det tog - men det tog lang tid... mit bedste bud er 2-3 mdr, men prøv og ring til Christian fra CSN Teknik og hør, hvad han siger... |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |