|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ophørt ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Nord Falster Status: Offline Point: 1196 |
![]() Sendt: 10-Januar-2010 kl. 08:51 |
Mine forældre fik stjålet deres bærebar med atikort i. den havde de givet 2800 for, med windows 7.
Men den kan ikke fås mere, den model. De bruger den til billeder og de grafiske tunge ting der er i goggle earth. Men kan et intelkort være lige så godt som et alm. ATI eller nvidia? jeg har ikke selv haft god erfaring. Eller skal op i 4000 kr. klassen hvis den skal ha' et ATI eller Nvidia. den skal helst købes i en fysisk forretning |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
gma4500HD kan sagtens køre 2D og google earth uden nogen som helst problemer - har du nok med ram i (4gb) så er den også super når der skal laves noget billedbehandling.
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
|
|
.....
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
Notfast? hvorfor skulle du svare på mit indlæg med noget som trådstarter overhovedet ikke har betragtet som et kriterie? nu er det til forældrene og sandsynligheden for at de skal bruge den til at afspille blueray er jo dermed ikke synderligt stor. (en BD-afspiller vil nok være mere naturligt at stille i forældrenes stue. jeg ville aldrig kunne få mine forældre til at afspille dvd/bd via en bærbar. det ville være alt for kompliceret og teknisk for dem.)
Der er ikke nogen som helst ting i T-ducks indlæg som indikerer nogen som helst grafisk krævende brug. (billeder er 2d og det kan de alle og G-earth er ikke synderligt krævende - det kan selv min gamle mac mini med et gma950 grafik klare) Så rent grafisk kan de klare sig med en hvilken som helt grafikprocessor, men det de ville kunne få glæde af er nok mere rammen når de arbejder med billederne. Det går en tand stærkere og lidt mere "smooth" når der er godt med ram i. |
|
![]() |
|
Ophørt ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Nord Falster Status: Offline Point: 1196 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |