recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Intel i3 vs AMD x3/a6
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIntel i3 vs AMD x3/a6

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kbking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2011 kl. 19:50
Hvis du bruger ekstern gfx er det den der styre om du kan se 3D eller ej.
Til video afspilning ( på nær 3D ) er kvaliteten den samme.
Til top
gigabyte Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2011 kl. 22:47
Den indbygge GFX i i3 giver glimrende billede kvalitet, bruger den på et 60" plasma panel fra LG. med mindre vi snaller spil, kan jeg ikke se det fornuftige i et externt GFX kort, måsle med et LUCID kompatiblet bundkort (det er mit intel), hvor du kan skifte imellem det ene og det andet, og derved spare lidt strøm, når der ikke skal games.

Mvh Gigabyte
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
Til top
den_ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-August-2007
Point: 128
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2011 kl. 12:30
oki jeg takker for tilbage meldingerne og pt har jeg ikke et tv der kan vise 3D og det bliver ikke lige skiftet da det er ½ år gammelt.
tror jeg tager en g620t cpu op bruger onboard grafik kort til hd 1080i afspiling og live tv. hvis jeg så skal have 3D kan jeg bare smide et grafik kort i. 

så er det godt man har fødselsdag snart eller ret og sige idag. yes det skal bestilles hurtigst muligt.

Til top
den_ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2011 kl. 12:36
nogle gode boards i kan anbefale der skal være optisk lyd ud har kigget lidt på dette board

det kun vist også havde instant boot up ved ikke helt om det virker har set det på youtube og det ser sku meget fedt ud,

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2011 kl. 01:53
Jeg bruger et Inted DH67GD :http://www.intel.com/content/www/us/en/motherboards/desktop-motherboards/desktop-board-dh67gd.html
´Det er designet specielt med henblik på HTPC, uATX 1xPCI, 2xPIC-E, 1xPCI-E16,  incl FireWire, optisk lyd ud, et rigtigt godt INTEL gigabit netkort,  og Lucid GFX swith software (kan skifte imellem onboard / extrent gfx)

Mvh Gigabyte

Redigeret af gigabyte - 22-November-2011 kl. 02:04
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
Til top
den_ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2011 kl. 20:33
Oprindeligt skrevet af gigabyte gigabyte skrev:

Jeg bruger et Inted DH67GD :http://www.intel.com/content/www/us/en/motherboards/desktop-motherboards/desktop-board-dh67gd.html
´Det er designet specielt med henblik på HTPC, uATX 1xPCI, 2xPIC-E, 1xPCI-E16,  incl FireWire, optisk lyd ud, et rigtigt godt INTEL gigabit netkort,  og Lucid GFX swith software (kan skifte imellem onboard / extrent gfx)

Mvh Gigabyte

det ser sku også meget fedt ud, har også lige tjekket om asrock lavet et der havde Lucid koster godt nok lidt mere men er ret hok på ''instant boot'' funktionen asrock har.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2011 kl. 22:00

alle nye intel boards har samme funktion i bios, den slår alle boot bios kald fra, og resumer fra s3 på ca 2 sek, med net forbindelse og alt.

enste ulempe er, at for at boote fra cd/usb skal "turbo boot" slås fra.

Mvh Gigabyte
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu