recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Intel NUC D34010WYK2 og Harmony Ultimate remote
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Intel NUC D34010WYK2 og Harmony Ultimate remote

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MC_Disko Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 651
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MC_Disko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Intel NUC D34010WYK2 og Harmony Ultimate remote
    Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 09:59
Jeg har lidt problemer med at få min Harmony remote til at spille sammen med min Intel Nuc som har indbygget IR. jeg har forsøgt mig med diverse guides på Harmony forummet, men endnu uden hel. nogen som har erfaring med at få remoten til at kunne styre NUCen ? 

det har tidligere fungere upåklageligt, men efter opgradering fra Windows 7 til Windows 8 har jeg ikke kunne få det til at fungere. så håber på lidt hjælp her :)

skal styre XBMC på NUCen, og åbne xbmc med en genvejs tast fra fjernbetjeningen. (det har tidligere fungeret fint)
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 10:22
Følger lige med her, da jeg også har en Harmony remote og overvejer en NUC - IR-styringen med Harmony'en var en væsentlig feature her - er det forøvrigt muligt at tænde boksen eller skal det ske fysisk på boksen?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MC_Disko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 11:22
ud fra forskellige indlæg på Harmony forummet, så burde det være muligt at vække NUCen fra dvale
Til top
alyz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-December-2007
Point: 683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alyz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2014 kl. 09:04
Mst standby tool har jeg i årevis brugt til strøm styring og opvågning via remote i flere htpc setups
Gamer: CoreI7 8750, 16GB, GTX1070 6GB, 512GB SSD.
MP: I3 2,9 GhZ, 4GB, 3 TB, 64 SSD
TV: 48PFS8109:
Anlæg: Denon /DALI
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MC_Disko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 09:37
søger stadig en løsning på det lille problem Smile
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Point: 893
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 13:59
Jeg mener at kunne huske, at du skal have en speciel windows 8 driver til ir delen 
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu