|
Intel NUC D34010WYK2 og Harmony Ultimate remote |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MC_Disko ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 651 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 09:59 |
Jeg har lidt problemer med at få min Harmony remote til at spille sammen med min Intel Nuc som har indbygget IR. jeg har forsøgt mig med diverse guides på Harmony forummet, men endnu uden hel. nogen som har erfaring med at få remoten til at kunne styre NUCen ? det har tidligere fungere upåklageligt, men efter opgradering fra Windows 7 til Windows 8 har jeg ikke kunne få det til at fungere. så håber på lidt hjælp her :) skal styre XBMC på NUCen, og åbne xbmc med en genvejs tast fra fjernbetjeningen. (det har tidligere fungeret fint)
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Følger lige med her, da jeg også har en Harmony remote og overvejer en NUC - IR-styringen med Harmony'en var en væsentlig feature her - er det forøvrigt muligt at tænde boksen eller skal det ske fysisk på boksen?
|
|
![]() |
|
MC_Disko ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 651 |
ud fra forskellige indlæg på Harmony forummet, så burde det være muligt at vække NUCen fra dvale
|
|
![]() |
|
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
Mst standby tool har jeg i årevis brugt til strøm styring og opvågning via remote i flere htpc setups
|
|
Gamer: CoreI7 8750, 16GB, GTX1070 6GB, 512GB SSD.
MP: I3 2,9 GhZ, 4GB, 3 TB, 64 SSD TV: 48PFS8109: Anlæg: Denon /DALI |
|
![]() |
|
søger stadig en løsning på det lille problem
![]() |
|
![]() |
|
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
Jeg mener at kunne huske, at du skal have en speciel windows 8 driver til ir delen
|
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |