|
Intel NUC D54250WYK "lagger" |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvem siger at det vil have betydning at bruge begge grafikporte mht. lag? Hvordan kan den installeres mere "ordentligt" end jeg allerede har gjort???
|
|||
![]() |
|||
Kennethxyz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
||
I XBMC prøvede du så at slå HW ACC til?
|
|||
Sony KDL-55AF8
Sony Playstation 5 Mac Mini |
|||
![]() |
|||
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
||
Ja det mener jeg bestemt... Jeg er dog ikke 100% sikker...
Redigeret af Mads Sørensen - 10-Februar-2014 kl. 20:54 |
|||
![]() |
|||
Sander.H ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2014 Status: Offline Point: 4 |
||
Nu skriver du "lagger", men mener du "tearing"?
Jeg havde intet lag, men masser af tearing indtil jeg accepterede "Automatically run WinSAT and enable the Windows Aero desktop theme" ved installation af Intel's HD Graphics driver. |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
||
Har du indstillet refresh rate i xbmc?
|
|||
![]() |
|||
||
Det er ikke i XBMC jeg har problemer længere... Det er lag ved afspilning af video på nettet, f.eks. youtube...
Men ja, det er indstillet i XBMC
|
|||
![]() |
|||
||
Tror jeg vil prøve med en frisk installering af Windows 8.1. Det har rigtig mange gode erfaringer med sammen med XBMC kan jeg læse rundt omkring...
|
|||
![]() |
|||
||
Lag problemerne er nu væk efter installering af Windows 8.1
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |