|
Intel NUC - er dette korrekt |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du vil ikke kunne afspille dine biblioteker på dine enheder medmindre du har plex pass. Der mener jeg det er muligt at afspille sine biblioteker i offline tilstand men plex pass koster. Ved ikke helt om det er det du spørger om?
Er du sikker på det skyldes plex server? |
|
![]() |
|
extreme12 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2006 Status: Offline Point: 354 |
Jeg har Plex Pass.
Jeg mener blot, at når jeg slukker for min NAS (som jeg gør hver aften), så eksistere de biblioteker som Plex serveren kigger ned i jo ikke længere. Begynder Plex så at slette hele mit video bibliotek eller venter den blot til der er forbindelse til NAS'en igen? 720p materiale kan jeg sagtens transcode (undertekster) til min Ipad (dog er CPU bruger på NAS'en meget højt). 1080p materiele hakker en del (her er CPU bruget meget højt). Jeg har læst mig til på Plex forum samt Synology at det skulle være en af begrænsninger ved NAS'en.
|
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Når du tænder for din nas igen bliver dit video bibliotek tilgængeligt igen, intet slettes.
|
|
![]() |
|
extreme12 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2006 Status: Offline Point: 354 |
Super. Den Pulse Eight du henviser til, er det den samme du selv har?
Jeg tror jeg går efter samme SSD HDD som du har købt.
|
|
![]() |
|
Ja, det er fra min indkøbsliste.
Husk at bestille den nuc med 2½" slot til SSD, der findes nemlig en model uden til samme pris. |
|
![]() |
|
OK, der blev jeg en anelse forvirret. Kunne du linke til den NUC jeg skal anskaffe?
|
|
![]() |
|
Bare tag den fra min indkøbsliste.
|
|
![]() |
|
Super. Takker mange gange for din hjælp. Vender nok tilbage når jeg skal igang med at sætte den op :-)
|
|
![]() |
|
Hvad skal der egentlig bruges af kabler mellem Pulse-Eight og mine enheder, altså receiver, NUC og TV?
|
|
![]() |
|
De kabler du skal bruge følger med men er af dårlig kvalitet.
Adapteren kobles til din receiver og nuc. 1 mini-hdmi-til-hdmi fra nuc til adapterer. 1 hdmi fra adapteren til receiver 1 miniUSB-til-USB fra adapteren til nuc Sidstenævnte er det eneste kabel jeg beholdt fra pakken. |
|
![]() |
|
Takker. Har allerede et alm. HDMI mellem min popcorn og receiver, så det må kunne bruges mellem adapter og receiver. Så skal have fat i et ordentligt mini hdmi til hdmi.
|
|
![]() |
|
Ja, havde også et ekstra hdmi kabel og købte et minihdmi til hdmi i elmutanten. De er dog lidt dyre der.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |