|
Intel NUC - er dette korrekt |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en pulse eight liggende som ikke bliver brugt længere efter jeg har købt en harmony fjernbetjening. Hvis det har interesse, så kan du sige til. Den befinder sig i Ry ved Silkeborg
Den fungerede i øvrigt fint med mit gamle panasonic g20
|
|
![]() |
|
extreme12 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2006 Status: Offline Point: 354 |
Hvordan fik du lagt Windows ind på den nu hvor Windows kommer på en DVD?
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
- kobl et eksternt drev på, boot fra en usb eller boot fra et netværksdrev.
|
|
![]() |
|
extreme12 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2006 Status: Offline Point: 354 |
Hvis jeg køber en DVD med Windows kan jeg så smide det over på en USB og installere fra denne?
Hvis ja, hvordan gøres dette?
|
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Jeg installerede det via USB men mener også du kan købe det som download i stedet for DVD.
|
|
![]() |
|
Ser ud til at det er meget enkelt med dette:
http://www.tweakandtrick.com/2014/07/bootable-usb-drives.html |
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Du kan ligeså godt bruge Microsofts eget værktøj, det var det jeg brugte.
http://www.microsoft.com/da-dk/download/windows-usb-dvd-download-tool Du downloader bare Windows fra Microsoft som ISO-fil, og efterfølgende opretter en bootbar USB med Windows 8.1. Har du istedet en DVD, laver du først et ISO image af DVD'en og bruger USB værktøjet til at lave en bootbar USB installation. |
|
![]() |
|
Super. Jeg er virkelig glad for din hjælp!
|
|
![]() |
|
Så er der bestilt.
|
|
Panasonic TH-42PZ85E
Samsung H3126 Popcorn Hour A-100 JVC RX-D701 PS3 |
|
![]() |
|
Skulle modtage min NUC i dag.
Har du nogle fif med hensyn til opsætning af Windows, så det er optimeret til Plex? Kan man slå alle notifikationer mv. fra så der ikke popper noget om midt under en film mv.?
|
|
![]() |
|
Ja der var 2 ting jeg skulle gøre.
1. Fjern låseskærmen efter slumre 2. automatisk login i windows Kan være der er forskel her mellem window 8.1 og pro udgaven men sig til når du er kommet så langt, det er nemt nok. Du kan også google det.
|
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
Fjerne slumre sættes op i - power settings Autologon windows sættes op her - netplwiz |
|
Den Ben
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |