|
Intel NUC til Blu-ray 3D |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Januar-2015 kl. 22:34 |
|
overvejer kraftigt at invisterer i en Nuc, men syndes det er en jungle derude, den skal for det medste bruges til afvikling af Blu-ray 3D, samtiddigt skal den kunne bitstreame lyden gemmen HDMI, nogen forslag til hvilken model jeg skal kigge efter
|
||
![]() |
||
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Læg mærke til, at anden generations NUC kommer i løbet af 2015. Hvis det altså ikke haster for dig...
|
||
![]() |
||
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
|
Jeg kopiere lige hvad jeg skrev i en anden tråd.
"Jeg bruger en NUC D54250WYK, den er jeg rigtig glad for. Jeg bruger Total Media Thearter som ekstern afspiller i Kodi fordi jeg også ser 3D film. Alle film ligger i ISO format på en NAS." Den afspiller BD 3D uden problemer. Men som bleed_blue skriver så kommer næste generation NUC i begyndelsen af 2015. |
||
Mvh
Bo |
||
![]() |
||
Vafl ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
|
Som jeg forstår det kan alle nyere NUC's bitstreame - ellers må nogen lige fejlrette mig
|
||
|
||
![]() |
||
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
|
Jeg tænker også at anskaffe mig en af de nye NUC's der snart kommer, som erstatning for min mac mini.
Men så vidt jeg kan se er der ingen der understøtter HDMI 2.0 til 4K i 60HZ. Ikke fordi det betyder så meget for mig lige nu men synes det er lidt ringe. |
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|
Core i3-udgaverne er ude - se eks:
http://www.edbpriser.dk/barebone-pc/intel-next-unit-of-computing-kit-nuc5i3ryh-id-9432359.aspx i5-udgaverne kommer i marts. De gamle modeller er steget med 2-500kr og er uforholdsmæssigt dyre, da det er udgåede modeller. Dorf: Understøttes 60Hz/4K ikke af HD6000 som sidder i NUC5i5RYK? |
||
![]() |
||
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
|
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|
Der står at 4K/60Hz er understøttet af miniDP, men ikke af mini-hdmi.
|
||
![]() |
||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
|
HDCP 2.2 mangler desværre
![]() |
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
||
![]() |
||
|
Hvad betyder det i praksis? |
||
![]() |
||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
|
|
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |