|
Intel Nuc VS Mac MIni |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Munkieftw ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Februar-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 217 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er hvad jeg købte 21/11-2013. Er SUPER tilfreds. Starter med win7 på under et halvt minut... og åbner xbmc og afspiller alt. Uden mangler :) Redigeret af Munkieftw - 01-April-2014 kl. 13:55 |
||
Samsung - UE65ES8005U - Benq W1070 - Pioneer VSX-827-K - Synology DS1815+ - iPhone 6S - Philips Hue - Nvidia Shield TV
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Det skal endda lige siges, at din model der, faktisk kan klare en 2½" harddisk, hvis man vil spare pengene på SSD. Men ellers kommer man nu også langt på en HTPC med en 64GB SSD. Det bruger jeg selv og har over 40GB fri :)
|
||
![]() |
||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
|
Jeg har Gigabyte Brix i7 4500.
16 GB Ram + 120 GB SSD. OpenElec
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
![]() |
||
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
|
Hvorfor skulle man vælge gigabyte brix fremfor intel nuc? Det jeg kan se er at gigabyte er lidt dyrere og en i7 processor virker lidt overkill til openelec?
|
||
![]() |
||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
|
Jeg sagde ikke man skulle vælge det.
Jeg valgte den, fordi jeg gerne ville have max power og 4K (UltraHD). Jeg bruger den til at teste 4K TV, så for mig var det så meget som muligt i den mindste form faktor. |
||
|
||
![]() |
||
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
|
Du har fuldstændig ret i at du ikke sagde at man skulle vælge den, men der måtte jo ligge nogle tanker bag dit valg som måske kunne hjælpe andre med deres valg.
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Har den HDMI 2.0 eller skal man bruge Display Port for at få 2160/60p?
|
||
![]() |
||
|
Den kører: 4096 x 2160 @24Hz på HDMI (HDMI 1.4) 3840 x 2160 @24Hz på Displayport Og lige nu kan jeg kun køre 4K under Windows 8.1, på OpenElec er jeg med til at teste det på beta'erne, men uden held lige nu. :-) |
||
|
||
![]() |
||
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
|
Er det den med Intel Iris Pro Graphics eller er det modellen over?
|
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
i7-4500u er med HD4400 - altså uden Iris overhovedet.
|
||
![]() |
||
|
Ja, ingen Iris. i den
|
||
|
||
![]() |
||
park ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2004 Sted: Måløv Status: Offline Point: 78 |
|
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |