|
Intel Nuc VS Mac MIni |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej,
Hvordan afspiller i bd iso filer på jeres nuc ? Kan man få xbmc til det ? Håber i kan hjælpe. Mvh. Torben |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Der er vist ikke mange der laver BD-iso filer. De fleste ripper det til MKV - så slipper man for at skulle have alle de langsomme menuer og alt det andet pjat som er på disken (og ja - det er min mening) VLC kan sagtens klare en BD mkv, men har man iso'er så er du jo nødt til at have en rigtig BD-afspiller installeret og via windows for at kunne afspille menuer etc.
Men det er ingen raketvidenskab. Enhver PC med nyere intel cpu kan altså klare den slags. |
|
![]() |
|
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
Jeg lader XBMC kalde en ekstern afspiller TMT 6 på min NUC TMT 5 på den stationære PC. |
|
Mvh
Bo |
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Jeg går også i de tanker - hvad skal jeg købe. En ting der er vigtig for mig er lyd så kan vi ikke få det frem her. Nogen siger at man kan ikke afspille HD audio (DTS-HD, TrueHD osv. med en nuc og andre siger man kan - på en mac mini sige folk man ikke kan, men så kan man bare installer Windose på den og så virker den. - med hensyn til remote til xbmc så er der mange muligheder, jeg bruger f.eks min smartphone med et program som yatse som funker fint.
|
|
![]() |
|
Kjeldgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
DTS-HD og TrueHD virker fint på min NUC i3. OS er Ubuntu 13.10 server edition og bruger selvfølgelig XBMC til afspilning af film.
|
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Hej igen :-)
Har nu prøvet at installere TMT 6 på min NUC, men den giver mig ikke mulighed for at afspille ISO filer, men MKV og det virker fint. Hvad gør jeg med ISO filerne ? Håber i kan hjælpe. Pft. Mvh. Torben
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |