|
Intel NUC + XBMC |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke lige præcis den der, den passer ikke til DN2820FYKH men ja jeg har nyeste bios (min version hedder 0025. Den skulle fixe nogle af de samme issues men gør det ikke rigtigt.
Jeg fik den dog til at boote op på Gotham Nightly via en usb 3.0 stick men jeg kan ikke få lov til at boote op på min SSD efter installationen. Har lånt mit eksterne drev ud, det får jeg igen i weekenden. Så prøver jeg at smide Win 8.1 på den. Redigeret af Jakabov - 13-Februar-2014 kl. 12:22 |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Så kører det endeligt. :-) Det hjalp med et eksternt drev. Har smidt Win 8.1 på og Frodo. Jeg fik igår sat det op til at maskinen starter direkte op i XBMC og fik også leget lidt med addons osv.
Men jeg har lige modtaget den trådløse 360 controller til Windows idag, nogen der bruger den? Er det nemt nok at sætte op?
|
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
låner lige din tråd, jeg har lige installeret win 8.1 og XBMC på min pc, men jeg har store problemer med at afspille filmene, de hakker helt vildt, installere jeg Gotham så kører det fint, har du evt en løsning ?
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Madss ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Status: Offline Point: 28 |
Virkelig smart remote til dit brug. Den har også minijack udgang, så du kan køre lyden til et headset gennem den, helt skørt: Den helt klart bedste android app til xbmc:
Redigeret af Madss - 25-Juni-2014 kl. 09:36 |
|
![]() |
|
Kunne da godt være man skulle tjekke den ud, bruger pt. en Xbox 360 controller til Windows. Fungerer udmærket men kunne godt bruge noget der kan lidt mere.
|
|
![]() |
|
Madss ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Status: Offline Point: 28 |
Jeg har 2 og bruger dem flittigt. Jeg har nærmest aldrig prøvet nogen nemmere opsætning, det virkede umiddelbart efter tilslutning af donglen og ungerne kan spille lego spil på storskærm som var det en konsol.
|
|
![]() |
|
Jeps, den er super. Både rækkevidden og så at den er så konevenlig som den er. :-)
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Nu kender jeg ikke XBMC, men jeg har rodet en del med Windows 8+8.1 og det er desværre dømt ude til alt medieafspilning, da Microsoft har gjort så man ikke kan stoppe Desktop Windows Manager. Hvis jeg stopper den, så kører alt perfekt - Men det kræver også at man suspender Explorer. Så jeg skal selv til at installere Windows 7 igen efter flere måneders test med Windows 8.1. Hvis du kan få XBMC til at køre med madVR renderen, så tror jeg godt at du kan få Windows 8.1 til at virker perfekt.
Redigeret af Cyberguyen - 25-Juni-2014 kl. 10:38 |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Jeg styrer mit mediecenter med xbmc via en pulse eight og det fungerer rigtig godt. Så kan jeg bruge den almindelige fjernbetjening, hvilket min kone er rigtig glad for.
Når jeg ser almindelig tv kører det som det altid har gjort og når jeg vil se xbmc, så slår jeg bare om på den ønskede hdmi indgang, hvorefter mit mediecenter starter og her kan jeg så navigere rundt med piletasterne på fjernbetjening. Når jeg slukker for tv, så går mediecentret i dvale. Det kan vist ikke gøres meget nemmere. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |