Hey igen
Nååå, så fik jeg så skiftet mit philips ud med Samsungs M86 model, 40". Fik den i TC til 14.488,- så det var jo ganske fint.
Er egentlig ganske fint tilfreds. Billedet har jeg fået instillet, og der er nu ikke super meget forskel på min philips og denne.
Dog har jeg nu konstateret at der er noget interferens i form af vandrette linier der langsomt køre op/ned fra midten af. De var der igår da jeg så dvd. Her til aften prøvede jeg så at sætte dvd stikket i den anden scartport, og så forsvandt det. Så satte jeg min selector til den "defekte" port, og så fik denne de vandrette streger.
Det underlige er at min kammerats også har det. De kan åbenbart godt leve med det når de ser film, men det har jeg ikke lyst til. Det undrer mig hvor lidt kritiske folk er ind imellem.
Men er der andre der har dette problem? Jeg tvivler på det er kablet da det jo fungerer ganske fint når jeg bare flytter stikket over i en anden scartport.
.... suk, jeg er ved at være gevaldigt træt af fladskærme. Har ikke haft andet end problemer siden jeg købte min første fladskærm i november. Er dog tilfreds nok med denne Samsung til prisen, hvis bare det interferens ville forsvinde.
Håber på lidt repsons
//JIMMY