|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
higher ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Så forklar venligst hvorfor deres spil ikke køre flydende (nogle producenters)?! Når andre spilproducenter godt kan lave flydende spil... Som bruger er det da at vælge mellem pest eller kolera, når man skal vælge mellem, at skærmen deler sig eller hakker til ukendelighed... Gider ikke diskutere det mere, jeg har fået de svar jeg skulle bruge... Synes stadigvæk godt, at man kan svare folk ordentlig herinde... Det går vel ikke ud på at "skræmme" folk væk?? Ydermere, uanset hvor uenig man er, så kan man vel kommunikere som voksne mennesker?
|
|
Med venlig hilsen
Higher |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
altså, dog! mange spil varierer jo i brugen af 3d chipsets og hvor mange operationer der skal udføres inden for en hvis tid. Redigeret af pendec - 24-Oktober-2008 kl. 15:17 |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Det sjove er, at der er forskel på om folk oplever screenteaering eller ej - jeg selv har set det udpræget i f.eks. Battlefield Bad Company, men har ikke lagt mærke til det i Uncharted, som andre der imod ofte oplever det i. Og lad os lige fortsætte debatten i et pænt sprog - selv om vi er uenige kan vi godt være det på en pæn måde :) Redigeret af zulfo - 24-Oktober-2008 kl. 16:01 |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
higher ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Tak, det var da et svar jeg kunne bruge til noget ![]() forskelligt, hvordan man oplever ovenstående fejlbeskrivelse, jeg synes personligt som sagt bare, at det ødelægger spillene... Men jeg skal nok lade være at "gøre mig klog" på noget en anden gang... Hey Redigeret af higher - 24-Oktober-2008 kl. 16:29 |
|
Med venlig hilsen
Higher |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Prøv at slå alle den bildeforbeder kresløb fra i dit TV, da det mange gange
kan give div. dumme problem, ved ikke lige hvorfor at TV prod. putte dem i TV, da det ikke er til gavn. |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Som der også er nævnt tidligere, så tror jeg heller ikke det er kablerne, men nok nærmere spillene.
Jeg har selv PS3, som jeg bruger med et HDMI-stik til receiver, og videre til TV'et. Jeg har aldrig oplevet det nævnte problem, så det er højt sandsynligt spillet, hvis det sker på begge dine skærme. Men prøv at sætte PS3en til at out-putte 1080p, med mindre du ikke allerede gør det? /Zirio CineZirio Elac, Veldyne, Onkyo, Panasonic, Playstation 3, CSN-Custom Cables, Nordost, Supra Nyt udstyr tilføjet okt 25 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |